Завдання на постійний аутсорс за результатами випробувального терміну.
Основна задача:
Спланувати та реалізовувати комплексну діджитал-кампанію щодо просування брендів кондиціонерів Fischer, Sinclair та пізніше можливо Fujitsu
Мета:
- зріст обізнаності з брендами професійної аудиторії (В2В клієнтів);
- залучення нових клієнтів з В2В аудиторії до першої угоди, а згодом і до постійної співпраці;
- Зростання впізнаності брендів серед кінцевих споживачів (В2С)
- легкий пошук та доступність основної інформації щодо брендів та для кінцевих споживачів.
Таргет аудитория:
- спеціалізована аудиторія В2В кліматичного ринку
- неспеціалізовані В2В клієнти (дизанйери, прораби, забудовники, архітектори, проф.ремонтні фірми, комерційні замовники);
- споживачі В2С (фіз. особи та юр.особи - корпоративні клієнти)
Територія просування: вся країна з пріоритетом на певні області : Київ, Одеса, Закарпаття, Львів.
Серед напрямків роботи (обговорюється та деталізується на підставі Ваших можливостей та пропозицій):
- СММ на постійній основі (щоденна активність)
- регулярне ведення ФБ аккаунтів (по бренду окремо та компанії - 3-4 аккаунти суміжним контентом). Аккаунти створені, мають історію та аудиторію
- розширення аудиторії ФБ, побудова зворотніх звязків із В2В аудиторією з метою залучення до клієнтської бази
- створення та постійне ведення Інстаграм та Тік-Ток аккаунтів - аналогічно по брендам та компанії в цілому (за доцільністю) (ще не створені)
- ведення рекламних компаній в соц.мережах (після напрацювання контенту та оцінки доцільності)
- допрацювання сайтів та оновлення візуального та текстового контенту (3 сайти власні, один на базі світового)
- підготовка відео-контенту різної спрямованості та характеру (рілзи, шортси, короткі промо-роліки, повноцінні відео-огляди техніки, рекламні роліки для Youtube тощо)- просування в Google, SEO та контекстна реклама ( в подальшому)
- підготовка статичного візуального контенту (фото, сторіз, листівки, афіши тощо)
- детальний аналіз реалізації заходів, їх вдосконалення та оптимізація
У вашому відгуку, будь ласка, опишіть
- Ваш досвід із посиланням на відповідні проекти/кампанії
- Ваше бачення перших кроків реалізації проекту та послідовність подальших кроків/стадій
- Ваші приблизні оцінки бюджету із розбивкою по напрямкам діяльності