• Маркетинг супровід (діджітал) двох брендів кліматичного обладнання

    Завдання на постійний аутсорс за результатами випробувального терміну.
    Основна задача:
    Спланувати та реалізовувати комплексну діджитал-кампанію щодо просування брендів кондиціонерів Fischer, Sinclair та пізніше можливо Fujitsu
    Мета:
    - зріст обізнаності з брендами професійної аудиторії (В2В клієнтів);
    - залучення нових клієнтів з В2В аудиторії до першої угоди, а згодом і до постійної співпраці;
    - Зростання впізнаності брендів серед кінцевих споживачів (В2С)
    - легкий пошук та доступність основної інформації щодо брендів та для кінцевих споживачів.
    Таргет аудитория:
    - спеціалізована аудиторія В2В кліматичного ринку
    - неспеціалізовані В2В клієнти (дизанйери, прораби, забудовники, архітектори, проф.ремонтні фірми, комерційні замовники);
    - споживачі В2С (фіз. особи та юр.особи - корпоративні клієнти)
    Територія просування: вся країна з пріоритетом на певні області : Київ, Одеса, Закарпаття, Львів.
    Серед напрямків роботи (обговорюється та деталізується на підставі Ваших можливостей та пропозицій):
    - СММ на постійній основі (щоденна активність)
    - регулярне ведення ФБ аккаунтів (по бренду окремо та компанії - 3-4 аккаунти суміжним контентом). Аккаунти створені, мають історію та аудиторію
    - розширення аудиторії ФБ, побудова зворотніх звязків із В2В аудиторією з метою залучення до клієнтської бази
    - створення та постійне ведення Інстаграм та Тік-Ток аккаунтів - аналогічно по брендам та компанії в цілому (за доцільністю) (ще не створені)
    - ведення рекламних компаній в соц.мережах (після напрацювання контенту та оцінки доцільності)
    - допрацювання сайтів та оновлення візуального та текстового контенту (3 сайти власні, один на базі світового)
    - підготовка відео-контенту різної спрямованості та характеру (рілзи, шортси, короткі промо-роліки, повноцінні відео-огляди техніки, рекламні роліки для Youtube тощо)- просування в Google, SEO та контекстна реклама ( в подальшому)
    - підготовка статичного візуального контенту (фото, сторіз, листівки, афіши тощо)
    - детальний аналіз реалізації заходів, їх вдосконалення та оптимізація

    У вашому відгуку, будь ласка, опишіть
    - Ваш досвід із посиланням на відповідні проекти/кампанії
    - Ваше бачення перших кроків реалізації проекту та послідовність подальших кроків/стадій
    - Ваші приблизні оцінки бюджету із розбивкою по напрямкам діяльності

  • Діджитал-просування кількох брендів кондиціонерів -SMM, візуал контент (вкл.відео), таргет, сайти..

    Завдання на постійний аутсорс за результатами випробувального терміну.
    Основна задача:
    Спланувати та реалізовувати комплексну діджитал-кампанію щодо просування брендів кондиціонерів Fischer, Sinclair та пізніше можливо Fujitsu
    Мета:
    - зріст обізнаності з брендами професійної аудиторії (В2В клієнтів);
    - залучення нових клієнтів з В2В аудиторії до першої угоди, а згодом і до постійної співпраці;
    - Зростання впізнаності брендів серед кінцевих споживачів (В2С)
    - легкий пошук та доступність основної інформації щодо брендів та для кінцевих споживачів.
    Таргет аудитория:
    - спеціалізована аудиторія В2В кліматичного ринку
    - неспеціалізовані В2В клієнти (дизанйери, прораби, забудовники, архітектори, проф.ремонтні фірми, комерційні замовники);
    - споживачі В2С (фіз. особи та юр.особи - корпоративні клієнти)
    Територія просування: вся країна з пріоритетом на певні області : Київ, Одеса, Закарпаття, Львів.
    Серед напрямків роботи (обговорюється та деталізується на підставі Ваших можливостей та пропозицій):
    - СММ на постійній основі (щоденна активність)
    - регулярне ведення ФБ аккаунтів (по бренду окремо та компанії - 3-4 аккаунти суміжним контентом). Аккаунти створені, мають історію та аудиторію
    - розширення аудиторії ФБ, побудова зворотніх звязків із В2В аудиторією з метою залучення до клієнтської бази
    - створення та постійне ведення Інстаграм та Тік-Ток аккаунтів - аналогічно по брендам та компанії в цілому (за доцільністю) (ще не створені)
    - ведення рекламних компаній в соц.мережах (після напрацювання контенту та оцінки доцільності)
    - допрацювання сайтів та оновлення візуального та текстового контенту (3 сайти власні, один на базі світового)
    - підготовка відео-контенту різної спрямованості та характеру (рілзи, шортси, короткі промо-роліки, повноцінні відео-огляди техніки, рекламні роліки для Youtube тощо)- просування в Google, SEO та контекстна реклама ( в подальшому)
    - підготовка статичного візуального контенту (фото, сторіз, листівки, афіши тощо)
    - детальний аналіз реалізації заходів, їх вдосконалення та оптимізація

    У вашому відгуку, будь ласка, опишіть
    - Ваш досвід із посиланням на відповідні проекти/кампанії
    - Ваше бачення перших кроків реалізації проекту та послідовність подальших кроків/стадій
    - Ваші приблизні оцінки бюджету із розбивкою по напрямкам діяльності

  • Дизайн та підготовка до друку каталогу кондиціонерів (близько 64 стор.)
    20001 грн.

    Розробити каталог кліматичної техніки (кондиціонери різних типів та моделей, теплових насосів, вент.установок). Зібрати та зкомпонувати 1) візуал (фото різних моделей), 2) піктограми,схеми та малюнки для опису та стилізації певних функцій; 3) технічні дані, зазвичай у формі таблиць.
    Стиль дизайну має бути сучасний та нестандартний підхід.

    Результат - готовий до друку каталог.

    Вихідні матеріалі присутні, але брендбука окремо ще не маємо.

    Як зразок ( вцілому) можна спиратися, на такі приклади:
    1. https://www.sinclair-solutions.com/files/catalogue-en/2023/sinclair-catalogue-residential-v023-en-end-user.pdf
    2. https://www.fujitsu-general.com/shared/pdf-feur-support-ctlg-3ef037-2401e-all-01.pdf

    У відгуках та пропозиціях скидайте приклади саме каталогів, що ви робили.

  • Дизайн брошюри кондиціонера

    Зробити дизайн брошюри А4 (2 сторінки - оборот) нової моделі кондиціонера.
    Брошюра складається з основною картинки та блоків опису. Кожен блок опису присвячений конкретній функції та характеристиці. Під них підібрати гарні стильозовані піктограми та десь розбавити сторонніми картинками та графікою.
    Детальний опис тексту та структури надамо.
    Строк 3-4 дні

  • Дизайн-макет та верстка до друку каталогу кондиціонерів (64 стор.)

    Розробити каталог кліматичної техніки (кондиціонери різних типів та моделей, теплових насосів, вент.установок). Зібрати та зкомпонувати 1) візуал (фото різних моделей), 2) піктограми,схеми та малюнки для опису та стилізації певних функцій; 3) технічні дані, зазвичай у формі таблиць.
    Стиль дизайну має бути сучасний та нестандартний підхід.

    Результат - готовий до друку каталог.

    Вихідні матеріалі присутні, але брендбука окремо ще не маємо.

    Як зразок ( вцілому) можна спиратися, на такі приклади:
    1. https://www.sinclair-solutions.com/files/catalogue-en/2023/sinclair-catalogue-residential-v023-en-end-user.pdf
    2. https://www.fujitsu-general.com/shared/pdf-feur-support-ctlg-3ef037-2401e-all-01.pdf

    У відгуках та пропозиціях скидайте приклади саме каталогів, що ви робили.

  • Діджитал-супровід (SMM, Youtube, контент, таргет, сайти) двох брендів кліматичного обладнання
    20000 грн.

    Завдання на постійний аутсорс за результатами випробувального терміну.
    Основна задача:
    Спланувати та реалізовувати комплексну діджитал-кампанію щодо просування брендів кондиціонерів Fischer, Sinclair та пізніше можливо Fujitsu
    Мета:
    - зріст обізнаності з брендами професійної аудиторії (В2В клієнтів);
    - залучення нових клієнтів з В2В аудиторії до першої угоди, а згодом і до постійної співпраці;
    - Зростання впізнаності брендів серед кінцевих споживачів (В2С)
    - легкий пошук та доступність основної інформації щодо брендів та для кінцевих споживачів.
    Таргет аудитория:
    - спеціалізована аудиторія В2В кліматичного ринку
    - неспеціалізовані В2В клієнти (дизанйери, прораби, забудовники, архітектори, проф.ремонтні фірми, комерційні замовники);
    - споживачі В2С (фіз. особи та юр.особи - корпоративні клієнти)
    Територія просування: вся країна з пріоритетом на певні області : Київ, Одеса, Закарпаття, Львів.
    Серед напрямків роботи (обговорюється та деталізується на підставі Ваших можливостей та пропозицій):
    - СММ на постійній основі (щоденна активність)
    - регулярне ведення ФБ аккаунтів (по бренду окремо та компанії - 3-4 аккаунти суміжним контентом). Аккаунти створені, мають історію та аудиторію
    - розширення аудиторії ФБ, побудова зворотніх звязків із В2В аудиторією з метою залучення до клієнтської бази
    - створення та постійне ведення Інстаграм та Тік-Ток аккаунтів - аналогічно по брендам та компанії в цілому (за доцільністю) (ще не створені)
    - ведення рекламних компаній в соц.мережах (після напрацювання контенту та оцінки доцільності)
    - допрацювання сайтів та оновлення візуального та текстового контенту (3 сайти власні, один на базі світового)
    - підготовка відео-контенту різної спрямованості та характеру (рілзи, шортси, короткі промо-роліки, повноцінні відео-огляди техніки, рекламні роліки для Youtube тощо)- просування в Google, SEO та контекстна реклама ( в подальшому)
    - підготовка статичного візуального контенту (фото, сторіз, листівки, афіши тощо)
    - детальний аналіз реалізації заходів, їх вдосконалення та оптимізація

    У вашому відгуку, будь ласка, опишіть
    - Ваш досвід із посиланням на відповідні проекти/кампанії
    - Ваше бачення перших кроків реалізації проекту та послідовність подальших кроків/стадій
    - Ваші приблизні оцінки бюджету із розбивкою по напрямкам діяльності

Наверх