Створіть модель гумової кульки, що падає на похилу площину. Зверніть увагу
на параметр сфери segments-height. Поекспериментуйте з різними його
значеннями. Потрібні текстури можна знайти в репозитарії A-Frame:
https://github.com/aframevr/sample-assets/tree/master/assets/images/noise
https://github.com/aframevr/sample-assets/tree/master/assets/images/wood
2. Анімуйте модель. Удари вважайте абсолютно пружними.
3. Додайте камеру, яка рухалася б вздовж похилої площини, супроводжуючи
кульку.
4. «Прив’яжіть» створену сцену до маркеру доповненої реальності. Як маркер
можете використати емблему NBA (її можна знайти, наприклад, у колекції
Wikipedia
https://en.wikipedia.org/wiki/File:National_Basketball_Association_logo.svg). Але
не забувайте про рекомендації зі створення маркерів, що гарно розпізнаються.
Для створення маркеру можна скористатись генератором маркерів AR.js:
https://jeromeetienne.github.io/AR.js/three.js/examples/markertraining/examples/generator.html
Ще прикріплюю файл з завданням, 6 варіант