• Виконати лабораторну роботу, робота з A-Frame. Деталі в описі
    1000 грн. html web vr ar еще ...

    Створіть модель гумової кульки, що падає на похилу площину. Зверніть увагу
    на параметр сфери segments-height. Поекспериментуйте з різними його
    значеннями. Потрібні текстури можна знайти в репозитарії A-Frame:
    https://github.com/aframevr/sample-assets/tree/master/assets/images/noise
    https://github.com/aframevr/sample-assets/tree/master/assets/images/wood
    2. Анімуйте модель. Удари вважайте абсолютно пружними.
    3. Додайте камеру, яка рухалася б вздовж похилої площини, супроводжуючи
    кульку.
    4. «Прив’яжіть» створену сцену до маркеру доповненої реальності. Як маркер
    можете використати емблему NBA (її можна знайти, наприклад, у колекції
    Wikipedia
    https://en.wikipedia.org/wiki/File:National_Basketball_Association_logo.svg). Але
    не забувайте про рекомендації зі створення маркерів, що гарно розпізнаються.
    Для створення маркеру можна скористатись генератором маркерів AR.js:
    https://jeromeetienne.github.io/AR.js/three.js/examples/markertraining/examples/generator.html



    Ще прикріплюю файл з завданням, 6 варіант

  • Створити гру на мові С++ у середовищі для крос-плаформного програмування QT
    1000 грн. c++ qt game

    Потрібна допомога з завдання з предмету Крос-платформне програмування.
    Завдання :
    Створити аналог гри Minesweeper (сапер).
    При реалізації завдання використати віджети Qt й менеджери розміщення. Програма повинна містити головне вікно з меню й панелями інструментів а також діалог налаштувань. Іконки панелі інструментів зберігаються у вигляди ресурсів. Налаштування програми зберігаються за допомогою класу QSettings в залежності від платформи (наприклад, реєстр Windows або конфігураційні файли GNU/Linux).

  • Створити гру на мові С++ у середовищі для крос-плаформного програмування QT

    Потрібна допомога з завдання з предмету Крос-платформне програмування.
    Завдання :
    Створити аналог гри Minesweeper (сапер).
    При реалізації завдання використати віджети Qt й менеджери розміщення. Програма повинна містити головне вікно з меню й панелями інструментів а також діалог налаштувань. Іконки панелі інструментів зберігаються у вигляди ресурсів. Налаштування програми зберігаються за допомогою класу QSettings в залежності від платформи (наприклад, реєстр Windows або конфігураційні файли GNU/Linux).

  • Виконання лабораторних робіт з предмету Моделювання складних систем

    Потрібно виконати завдання за допомогою Jupyter Notebook, прикріплюю посилання на ГітХаб там завдання знаходяться в файлах з назвою lab_1, lab 2 і тд. Потрібно зробити 6 лаб
    https://github.com/Butman2099/Complex-systems-book

Наверх