Клієнт: Великий магазин чохлів для меблів, який дає унікальний і цінний продукт, що дає меблям нове життя.
Бюджет на місяць: До 50 тис $
Географія: США
Стратегія:
Перш за все, ми запросили в клієнта доступи до GA, щоб бачити повний спектр інформації.
Далі ми перевірили пропозиції конкурентів, їхні оголошення і склали діаграму їх трафік сорсів.Далі зібрали невеличкий список основних ключових слів і визначили частотність.Частота запитів була недостатня, оскільки товар доволі унікальний, а відповідно його не гуглять.
Саме тому, було прийнято рішення розглядати соціальні медіа як основне джерело трафіку.
Ми приступили до роботи.
Побажання клієнта були прості, тримати вартість замовлення до 100$.Оскільки у продукта хороший LTV і % повторних замовлень, така ціна замовлення не веде до збитків.
Тож, ми дослідили ринок і прийнялись за розробку креативів, для наглядності кейсу ми поділимо креативи на 3 типи:
-Товарні
Тут, думаю, не потрібно пояснювати, але про всяк випадок - це просто карусель товарів з сайту.
-Відеокреативи
Для цієї категорії ми визначили болі цільової аудиторії і зробили акцент на них.Наприклад, створювались креативи на яких показано як чохол допомагає власникам собак захистити диван від бруду з собачих лап.
Ще одна біль: диван зручний і вся сім'я його любить, проте він вже відслужив, вкрився плямами і протертостями - чохол стане відмінним рішенням в цій ситуації.
-Статичні креативи
Це звичайні картинки на яких показано переваги чохла, або інформацію про знижки і т.п.
Креативи підкидали в процессі роботи протягом 3 місяців, стартували з 20 варіацій і поступово дійшли до 90+.
Наступним кроком було А/В тестування, що допомогло визначити найкращі аудиторії та оголошення.
Наступні етапи це вже оптимізація рекламної компанії та масштабування продажів, а також збір кастомних аудиторій і робота з ремаркетингом.
Клієнт задоволений, адже знайшов відповідального виконавця, якому можна довірити серйозний бюджет і довіру клієнтів.