Точка А:
До нас звернулася стоматологічна клініка. Завдання стояло наступне - генерація заявок на послуги зі стоматології. До співпраці з нами вони мали досвід генерування заявок за допомогою лід-форми всередині Facebook, але заявки були неякісними.
Що зробили:
- Для покращення якості заявок та, як наслідок, підвищення ефективності каналу Facebook, ми розробили квіз-форму. У ній користувач міг вибрати проблему, що його цікавить, а надалі отримував варіанти відповідей, які можуть пов'язані з цією проблемою. Це була свого роду "воронка" з нішуванням під конкретну проблему.
- Для того, щоб реклама була дійсно ефективною, ми вигадали оффер. Його ми й використовували у квізі, а саме тригер: "Отримати персональну консультацію зі знижкою".
Точка Б:
- $296,4 рекламного бюджету;
- навели клієнту 51 заявку з таргетованої реклами;
- вартість однієї заявки становила $5,81