• Брендбук для громадської організації про ветеранські програми
    Исполнитель определен: Ukraine Designer pro

    Брендбук для організації, яка працює із темою працевлаштування та кар’єрного розвитку ветеранів України.
    Строк виконання: тиждень-півтори

    Завдання: Створити сучасний, стриманий та професійний брендбук для Громадської організації «Племʼя», актуальний, зручний для використання, який асоціюватиметься з підтримкою ветеранів і відображатиме надійність організації. Брендбук має включати дизайн логотипу, шрифти, графічні елементи, адаптивний банер, який можна використовувати на різних платформах, таких як Facebook, LinkedIn, Google Форми та презентації.

    Позиціонування:
    Громадська організація "Плем’я" — це обʼєднання яка має на меті створення соціальних ініціатив і проєктів для підтримки ветеранів України. Зосереджуючись на кар’єрному розвитку, працевлаштуванні та адаптації до цивільного життя, ми об'єднуєм зусилля бізнесу, громадськості та державних структур, забезпечуючи ветеранам можливості для особистісного та професійного зростання в мирному житті.

    Одним із головних наших проєктів є — «Маємо роботу для ветеранів».
    Це соціальна платформа, що сприяє працевлаштуванню та кар’єрному розвитку ветеранів України. Проєкт об’єднує зусилля бізнесу, громадських організацій та державних установ для надання комплексної підтримки ветеранам у їх адаптації до цивільного життя, розвитку нових навичок та інтеграції у професійне середовище.

    Логотип
    - Логотип має відображати такі сенси: ветерани, підтримка, адаптація, можливості, надійність, розвиток, професіоналізм, інтеграція, кар'єра, партнерство, служіння, розуміння і спільнота. Найголовніші серед них: підтримка, надійність, професіоналізм, спільнота.
    - Логотип може мати риси Old Money, але тільки — витриманість, елегантність, класику. Він має бути графічно простим і лаконічним. Логотип має бути простим для впізнавання, мінімалістичним та легко адаптуватися на різних платформах.

    - Сенси і елементи які ми НЕ включаємо: багатство, розкіш, геральдика, вензеля, зарубки.

    Деякі приклади дизайнів: https://www.behance.net/search/projects/old%20money?locale=ru
    Кольори: https://ru.pinterest.com/pin/351912465352405/

    - Елементи логотипу. Рекомендується використовувати символи, пов’язані з надійністю та підтримкою (НЕ варто використовувати прямі асоціації: щит, рука, сходи, прапор, силует ветеранів або людини в формі, зброю, зірки, лаврові вінки, крила, дерева). Не варто також використовувати прям асоціації із назвою ГО - Племʼя.
    Тип логотипу. Логотип може бути абстрактним або комбінованим (графіка з текстом)
    - Варіанти. Основний кольоровий варіант логотипу, а також його монохромні версії (темний і світлий).
    - Пропорції. Логотип має зберігати пропорції при масштабуванні.
    - Адаптивність. Необхідні вертикальний і горизонтальний варіанти логотипу для різних видів застосування.

    Шрифти

    Основний шрифт.
    Чіткий прямий простий шрифт
    Жодних зарубок і декоративних елементів
    Жодних вензелей

    Повний опис ТЗ: https://docs.google.com/document/d/17gRbGWMsVHcLkWF1uoJ5c9URR2ujGOuJn9D62DUL8mw/edit?u

Наверх