Соціальні публікації для компанії у сфері немедичної допомоги – частина 2

У межах продовження співпраці з Simple Choice Homecare я підготувала нову добірку креативів для соціальних мереж. Цього разу основний акцент зроблено на емпатії, зрозумілих меседжах та візуальній простоті, яка близька цільовій аудиторії. Кожен пост продуманий до дрібниць: від тексту до композиції — з урахуванням особливостей платформи (Instagram, Facebook, LinkedIn, Twitter) та поведінки користувачів.
Матеріали спрямовані на підвищення довіри до бренду та створення впізнаваності серед тих, хто шукає підтримку для своїх літніх рідних.

Соціальні публікації для компанії у сфері немедичної допомоги – частина 2 изображение 1

Соціальні публікації для компанії у сфері немедичної допомоги – частина 2 изображение 2

Соціальні публікації для компанії у сфері немедичної допомоги – частина 2 изображение 3

Соціальні публікації для компанії у сфері немедичної допомоги – частина 2 изображение 4

Соціальні публікації для компанії у сфері немедичної допомоги – частина 2 изображение 5

Соціальні публікації для компанії у сфері немедичної допомоги – частина 2 изображение 6

Соціальні публікації для компанії у сфері немедичної допомоги – частина 2 изображение 7

Соціальні публікації для компанії у сфері немедичної допомоги – частина 2 изображение 8

Работа добавлена: 16.05.25

Наверх