Маркетинговий кейс по співпраці з великим інтернет магазином Lifeflux.
Google Ads
До нас звернувся замовник з проханням підвищити кількість заявок і підвищити ефективність використаних коштів ( ROAS) .
Сам сайт Lifeflux - це більше 4 тисяч товарів. Специфіка товарів максимально широка - від стікерів до пеньюарів і
Ми розпочали аналіз з аналітики і виявили, що електрона комерція була не підключена і Google не міг оптимізуватись на ціну покупки, що як для нас являється неприпустимим, як для таких проєктів. Тому ми підключили плагін для збирання відповідних даних.
Після підключення аналітики - ми запустили рекламну кампанію Google Shoping на 1 тиждень, же змогли налаштувати ефективну рекламу і збільшити кількість конверсій.
Далі, ми запустили рекламні кампанії Performance Max на найбільш маржинальні продукти і на загальну групу, де змогли на деяких кампаніях отримати ROAS на рівні 1100%
Facebook Ads ( рекламний бюджет прихований після прохання власника )
Робота з ефективними аудиторіями та оптимізація кампаній
У червні на основі отриманої статистики ( аналіз рекламного кабінету замовника) ми провели оптимізацію рекламних кампаній: залишивши найефективніші групи та оголошення, решту відключили. Сукупний бюджет на всі кампанії залишився на рівні, який замовник використовував самостійно
Шоб отримати більше покупок і зробити їх дешевшими, звузили націлення на пристрої iPhone, інтереси «Предмети розкоші» та «Онлайн-покупки, Залучені покупці».
Основні показники щодо кампаній:
РК «Каталог товарів» з оптимізацією на подію «Купівля»: покупки — 16, ROAS — 22,51;
ремаркетинг з метою «Конверсія» з оптимізацією на подію «Додавання в кошик»: покупки — 9, ROAS — 16,47, додавання в кошик — 46;
ремаркетинг з метою «Конверсія» з оптимізацією на подію «Купівля»: покупки — 15, ROAS — 31,26;
РК «Трафік», холодні аудиторії, перший сегмент з оптимізацією на перегляди цільових сторінок на сайті: покупки — 34, ROAS — 21,81;
РК «Трафік», холодні аудиторії, другий сегмент з оптимізацією на перегляди цільових сторінок на сайті: покупки — 6, ROAS — 4,52.