Основна проблематика дослідження - шляхи формування історичних уявлень в дітей, які навчаються за програмою допоміжної школи.
В першій частині розкривається поняття про історичне уявлення як структурного компоненту історичних знань, подаються види історичних уявлень. В другій частині описуються особливості сприймання розумово відсталих дітей, зокрема особливості орієнтування у просторі та в часі. Третя частина присвячена специфіці використання методів навчання на уроках історії в допоміжній школі при формуванні історичних уявлень, зокрема: розповіді вчителя, використання наочного матеріалу, карти та технічних засобів навчання, проведенню практичних робіт та історичних екскурсій. В роботі розкриті умови, при яких можливе врахування особливостей пізнавально-навчальної діяльності учнів допоміжної школи та потенційних можливостей їхнього розвитку.
Повний варіант роботи можна придбати на сайті www.vbaze.com.ua