Що робити:
- просування персонального бренду у сфері IT, управління
- розробка та втілення комунікаційної стратегії, а також контент-плану згідно з нею
- основна платформа для роботи – Лінкедін (підготовка дописів 1-2 рази на тиждень; аналітичних матеріалів – раз на 2-3 тижні)
- Точково готувати матеріали та координувати участь у публічних заходах (форуми, конференції).
Що треба мати та вміти:
- Писати та редагувати тексти. Не боятися працювати з текстами IT, бізнес тем.
- Аналітичне мислення. Досвіт підготовки аналітичних матеріалів.
- Досвід розробки та реалізації комунікаційної стратегії.
- Англійська мова на рівні В2 та вище.
- Бажання вчитись та пізнавати нове. Навіть якщо немає якогось з пунктів, але я бажання зростати у цьому напряму - це вже пів справи ?
Формат роботи: Неповна зайнятість. Довгостроково.
Бюджет: Обмежений, за результатами спілкування.