• Інтеграція "BAS Малий бізнес" та Jira Business Management
    10000 грн.

    Плануємо перехід на Jira Business Management, всі потрібні інтеграції існують у готовому вигляді, крім інтеграції з BAS Малий бізнес, а вона – ключова.
    Готових рішень для такого випадку немає.
    Хочу дізнатись скільки коштує та як довго займає налаштування кастомної інтеграції цих двох сервісів, та чи вдасться повторити функціонал доступний в інтеграції BAS + KeyCRM.

  • Рекламна кампанія медичної технології, лідогенерація для лендингу

    Цільова Аудиторія – клієнти, які приймають рішення, або можуть спонукати заклад до купівлі ТМС апарату.
    1. Приватні клініки
    * Власники та топ-менеджмент приватних клінік з розвиненими напрямками психіатрії, неврології та реабілітації.
    * Головний лікар/Медичний директор.
    * Завідувачі відділеннями психіатрії, неврології або реабілітації.
    2. Державні медичні заклади
    * Керівники державних медичних закладів з розвиненими напрямками психіатрії та неврології.
    * Завідувачі відділень психіатрії та неврології.
    * Представники обласних департаментів охорони здоров'я.
    3. Науково-дослідні центри та університетські клініки
    * Ректори, декани медичних факультетів та керівники науково-дослідних центрів.
    * Керівники кафедр психіатрії, неврології та нейрофізіології.
    4. Реабілітаційні центри
    * Власники та керівники приватних реабілітаційних центрів.
    * Керівники державних реабілітаційних центрів.
    5. Наркологічні клініки та центри
    * Власники та керівники клінік і реабілітаційних центрів наркологічного профілю.
    6. Центри реабілітації ветеранів
    * Власники та керівники центрів реабілітації ветеранів і постраждалих від бойових дій.
    7. Благодійні фонди та громадські організації
    * Керівники благодійних фондів, які займаються питаннями ментального здоров'я, нейрореабілітації та лікування ПТСР у військових та цивільних.
    8. Професійні асоціації та освітні провайдери
    * Власники та керівники тренінгових центрів (провайдерів безперервного професійного розвитку - БПР) для лікарів за напрямками нервових хвороб.
    9. Спеціалісти з громадського здоров’я, які займаються лікуванням таких патологій:
    * Депресії, ОКР, ПТСР, БАР, РАС, СДУГ, Тиніт, Інсульт, Дисфагія, Афазія, Розсіяний склероз, Хвороба Паркінсона, Хвороба Альцгеймера, Синдром Туретта, Шизофренія, Блефароспазм, Залежності, Булімія, Епілепсії, Мігрені, Больовий синдром, Тремор, Фіброміалгія, Синдром неспокійних ніг.

    Регіональний пріоритет:
    Україна. Особлива увага областям з високими запитами по тематиці ТМС та зазначеним вище хворобам.
    Фінансовий аспект:
    Вартість продукту в межах 2.5-5 мільйонів гривень, тому цільова аудиторія повинна бути спроможною на такі інвестиції.

    Обмеження по джерелам трафіку:
    * Пошуковий трафік та таргетована реклама.
    * Соціальні мережі (LinkedIn, Facebook, спеціалізовані медичні форуми).
    * Електронна розсилка через наявні бази контактів.

    Умови оплати: Обговорюються індивідуально.

  • Пошук та парсинг сайтів стомат клінік/кабінетів
    1000 грн.

    Спарсити/скрейпити актуальну базу даних стоматологічних клінік та кабінетів України.

    Потрібні такі дані:
    - Назва закладу
    - Сайт
    - Сторінки в соц.мережах: інст/ютуб/тт/тредс/фб… (в одній клітинці, кожна з нового рядка)
    - Телефони (в одній клітинці, кожен з нового рядка)
    - Місто локації (якщо це мережа, то міста через кому)
    - Адреса локації (якщо це мережа, то міста кожне з нового рядка)

    Переліки розділити за містами, кожне в новій вкладці. Якщо мережа то запис зберігати лише в 1 місті.
    Очистити від дублікатів.
    Внести дані в гугл таблицю.
    Робота має бути виконана до понеділка, до 11:00

  • Аналітика ринку чат-ботів в Україні
    2000 грн.

    Необхідно проаналізувати ринок чат-ботів України.
    Результат аналізу: перелік з 10 типів (ніш) малих та середніх бізнесів України, які мають найбільшу потребу (вже користуються або починають впроваджувати у свої підприємства чат-боти для клієнтської підтримки, консультацій, автопродажів, навчання персоналу) з оцінкою за рядом критеріїв.
    Мета аналізу: оцінка доцільності запуску B2B бізнесу з розробки, налаштування та кастомних чат-ботів.
    Критерії аналізу:
    - потреба у чат-ботах (будь-які показники які дозволяють оцінити реальну на сьогодні потребу бізнесів у чат-ботах, % використання чат-ботв, попит, темпи впровадження технології, тощо)
    - платоспроможність бізнес-клієнтів (оцінюємо за маржинальністю бізнесу, можливо запропонуєте додаткові критерії);
    - доступніть для таргетингу (присутність контактів підприємств в соціальних мережах, в публічних джерелах інформації, легкість парсингу та обробки даних про них);
    - розмір ринку в даній ніші (обсяги оборотів за останній квартал 22, 1й 23-го року, кількість реальних та потенційних клієнтів);
    - специфічні для власників бізнесів запити, больові точки, потреби, опис рутинних бізнес-процедур, які потребують комунікації або роботи з великими, специфічними базами даних (каталогами товарів, матеріалів, процедур тощо).

    Необхідно виконати такий аналіз на базі актуальних даних, не старше року. Мають бути всі посилання на першоджерела. Можна брати до уваги дані про ринки розвинених країн, якщо вони релевантні для України, а відповідна ніша в Україні наразі працює стабільно або зростає.

Наверх