Клієнт був одним з олнайн-магазинів електроніки Великої Британії в суб-галузі спортивного спорядження. За 3 місяці до мого найму вони мігрували з Magento на Shopify. Після міграції трафік стрімко падав. Я погодився провести технічне розслідування, а потім повний аудит та розробку стратегії.
Рішення:
- Розслідування зниження трафіку (результати нижче)
- Повний SEO-аудит
- Виправлення поширених технічних проблем Shopify
- Стандартизація оптимізації сторінок продуктів
- Виправлення неробочих вхідних посилань
- Перетворення непосиланої згадки виробників у вхідні посилання
- Створення та впровадження колекції (категорії) на основі контенту
- SEO-оптимізована структура сайту та внутрішні посилання
Результати:
- Збільшення трафіку з Google на 185,52% з липня 2022 року по липень 2023 року (від 7,32 тис. до 20,9 тис. відвідувань)
- Збільшення трафіку з Google на 40% порівняно з рівнем до міграції