Для тих хто говорить, що реклама в вигляді флаєрів, буклетів і брошюр вже не працює в мене є цей кейс.
Ми часто з замовниками тестуємо різні джерела генерації так званих лідів і флаєра ідеально підійшли для інформування людей про те, що десь вони можуть отримати щось безкоштовно.
Так, якщо хочете створити не тільки гарний дизайн а і такий, щоб продавав - треба бути трішки маркетологом
Я якраз додатково вивчаю маркетинг, щоб якісніше виконувати свою роботу.
Факт: конверсія у замовника піднялась и сформувала широку базу нових клієнтів.
Моя еко душа трохи болить від паперової реклами, але всьому винні люди, які не в змозі донести флаєр до смітника чи на мукулатуру.Користаючись моментом наголошу, якщо ви обрали джерело привернення уваги клієнтів за допомогою папірової реклами - не полініться вписати там щось типу "просто викинь мене в смітник" або "дай мені друге життя.Занеси цей папір в мукулатуру"
Повірьте, це працює і як плюс - можете прівернути увагу клієнтів, які цінять екологію