Клієнт: UPK ENERGY – надійний партнер у світі сонячної енергетики.
Наша місія — реалізовувати креативні та ефективні рішення, які допоможуть не тільки скоротити витрати на електроенергію, а й зробити внесок у екологічно чисте майбутнє. Ми втілюємо в життя проєкти, які стають символом стабільності, надійності та технологічного прогресу.
Ринок: Україна.
Ціль: Розробити сучасний та адаптивний корпоративний сайт для досягнення поставлених бізнес-цілей.
Рішення: UPK ENERGY – це повнофункціональний корпоративний сайт з комплектом різних рішень, включаючи продукцію та різні послуги.
1. Розробка mind map (карта проекту).
2. Cучасний та мінімалістичний UX/UI дизайн.
Використовувалась проста гама з мінімальною кількістю деталей, що дозволило розвантажити сторінки. Різні елементи дизайну: кнопки, верхня навігаційна панель та інші деталі промальовані з використанням бренд-кольору замовника, що забезпечило цілісне сприйняття корпоративного сайту та його ідентифікацію з брендом.
3. Розробка якісної, адаптивної верстки корпоративного сайту (щоб було якісне відображення сайту з будь-яких пристроїв: ПК, планшет, мобільна версія);
4. Головна сторінка є ключовою і має багато підрозділів з описом і можливістю перейти через них на індивідуальну сторінку.
5. На проекті реалізовані різні програми та продукція із системою пошуку за категоріями та можливістю фільтрувати відображення позицій.
6. Картка товару, використовуються акцентні елементи для привернення уваги, щоб одразу захопити та направити відвідувача у потрібному напрямку. Додатково є формат переваг.
7. Для відображення програм, використовуються Landing page для кожної послуги з детальним її описанням, присутні різні акцентні елементи для привернення уваги, щоб одразу захопити та направити відвідувача у потрібному напрямку.
8. У компанії є умови для партнерів, вони були відображені на індивідуальний сторінці зі списком спеціальних пропозицій та доступи до дилерських цін за різними брендами.
9. Користувач можете ознайомитися з умовами різних систем Доставок, які найбільш поширені. Переглянути детальну інформацію на сторінці Доставка.
10. Розписано можливості фінансування різних банківських систем з посиланнями на їх умови.
11. Є можливість залишити заявку по необхідних полях та форма швидкого зворотного зв’язку у шапці проекту (для зручності обробки замовлення менеджерами).
Для прийняття та обробки замовлень, клієнт використовує власну CRM, яка була синхронізована з корпоративним сайтом (основне завдання було отримання даних на замовлення та обробку їх статусів).
12. Доданий сучасний блог із зручною фільтрацією по хештегах.
13. Декілька мов: Українська та Англійська.
14. Наповнення проекту на усіх мовах.
15. Базова оптимізація проекту та перенесення на хостинг замовника.
Сподобався експертний кейс? Тоді вперед – напишіть мені в мессенджер, або залиште заявку на сайті, детально обговоримо ваш проект.