Клієнт: Furniturka є лідером на ринку України з продажу нестандартних, оригінальних та ексклюзивних комплектуючих високої якості.
Ринок: Україна.
Ціль: Оновити cms Opencart інтернет магазину (з версії 1.5 до 3.0). Розробити сучасний та адаптивний редизайн інтернет магазину з ускладненим функціоналом для досягнення поставлених бізнес-цілей та збільшення кількісті продажів.
Рішення: Furniturka - це повнофункціональний інтернет магазин з комплектом різних складних рішень для e-commerce.
1. Розробка mind map (карта проекту) та елементи фірмового стилю (сучасний логотип).
2. Cучасний та мінімалістичний UX/UI дизайн.
Використовувалась проста гама з мінімальною кількістю деталей, що дозволило розвантажити сторінки. Різні елементи дизайну: кнопки, категорії, верхня навігаційна панель та інші деталі промальовані з використанням бренд-кольору замовника, що забезпечило цілісне сприйняття інтернет магазину та його ідентифікацію з брендом.
3. Розробка якісної, адаптивної верстки інтернет магазину (щоб було якісне відображення сайту з будь-яких пристроїв: ПК, планшет, мобільна версія);
4. На проекті реалізований великий каталог товарів із системою пошуку за назвами, категоріями та можливістю фільтрувати та сортувати відображення позицій.
5. Додані рішення інтеграцій із зовнішніми сервісами, як: служби доставки Нової пошти та банківський агрегатор (Monopay), щоб покупець відразу вирішив при оформленні всі свої запити.
6. Була впроваджена інтеграція з 1С (версія 8.3) для більш комфортної роботи з товарами та замовленнями.
7. Ускладнена картка товару, використовуються акцентні елементи для привернення уваги, щоб одразу захопити та направити відвідувача у потрібному напрямку.
8. При оформленні замовлення, у відвідувача підтягуються всі необхідні дані (якщо він авторизований) і так само, він може вибрати з готового шаблону варіанти доставки або іншого одержувача.
9. Декілька мов: Українська та Російська, було розглянуто рішення google api автоматичний переклад від гугл. Гарне рішення для великої кількості позицій товарів (не перекладати все вручну, використовувався автоматичний переклад).
10. Є можливість, вибрати валюту та вручну встановити свій курс: грн або €.
11. Особистий кабінет:
- Обране: є можливість розділяти списки товарів (вибирати основний, куди додаватимуся обрані позиції), фіксувати загальну ціну та додавати товар до кошика.
- Історія замовлень: з усіма подробицями про замовлення.
- Порівняння товарів: відбувається через основні категорії.
- Основна інформація: можна додавати інформацію про себе та фіксувати адреса доставки, які можна буде вибрати зі списку під час оформлення замовлення, вони автоматично підтягнутися.
12. Перенесення матеріалу зі старого сайту на новий. Наповнення проекту на усіх мовах.
13. Базова оптимізація проекту та перенесення на хостинг замовника.
Сподобався експертний кейс? Тоді вперед – напишіть мені в мессенджер, або залиште заявку на сайті, детально обговоримо ваш проект.