Компанія "Євромета". Займається продажем будівельних матеріалів. В асортименті сухі будівельні суміші, гіпсокартон та комплектуючі, лакофарбова продукція, системи підвісних стель та багато іншого.
Проблеми:
1. Нудний і не чіпляючий логотип.
2. Немає свого Cайт-каталогу – для розвитку продажів онлайн.
Рішення:
1. Унікальний та чіпляючий логотип з новою кольоровою гамою (повний ребрендинг).
2. Сучасний, адаптивний Сайт-каталог із Wow ефектами за трендами 2022 року.
3. UI/UX дизайн (з грамотно продуманою логікою екранів та сторінок), з метою – покупка.
4. Зручна адмін-панель для редагування всього контенту та керування замовленнями.
5. Оптимізація та тестування всього Сайт-каталогу (готовий ресурс).
Результат:
Сучасний, зручний та грамотно структурований Сайт-каталог.