Vesna secret – компанія займається продажем жіночої білизни.
Проблеми:
1. Нудний і не чіпляючий логотип.
2. Основні продажі були лише через магазин офлайн.
3. Не було свого інтернет-магазину – для розвитку продажів через інші канали.
Рішення:
1. Унікальний та чіпляючий логотип з новою кольоровою гамою (повний ребрендинг).
2. Сучасний, адаптивний Інтернет-магазин з Wow ефектами за трендами 2021 року.
Враховувалися головні вимоги: продаж, зручність у використанні для користувача (основні елементи - це картки товару, кошик, оформлення замовлення), приємний дизайн.
3. UI/UX дизайн (з грамотно продуманою логікою екранів та сторінок), з метою – продаж.
4. Зручна адмін-панель для редагування всього контенту та керування замовленнями.
5. Оптимізація та тестування всього Інтернет магазину (готовий ресурс).
Результат:
Завдяки сучасному, зручному та грамотно структурованому Інтернет магазину, продажі піднялися.