Ведення спільноти у ВК та таргет для ювелірного бренду Roberto Bravo
Ми працюємо з клієнтом із квітня 2022 року. За час нашої співпраці співтовариство виросло з 300 до 1500 учасників (на момент написання кейсу, жовтень 2022 року).
ВК став одним із головних джерел трафіку на сайт із соціальних мереж.
А також ще одним майданчиком для комунікації із існуючими клієнтами
Послуги, що надаються клієнту:
- Написання постів;
- Оформлення спільноти групи;
- таргетована реклама;
- Статистичний аналіз.
Складнощі, з якими зіткнулися:
Незважаючи на те, що бренд має 80-річну історію, впізнаваність його у Москві на старті робіт була досить низька.
Тобто, нашим завданням стало не лише залучити зацікавлену аудиторію, а й роботу з впізнаваністю та запам'ятовуванням бренду.
Результати у цифрах:
За середнього бюджету до кабінету 50 000 р., щомісяця ми отримуємо:
1. Зростання статистики спільноти завдяки результатам, що постійно покращуються, в рекламному кабінеті.
2. Трафік на сайт за посиланнями з постів. Це «тепла» вже зацікавлена та знайома з брендом аудиторія. В середньому 70 кліків на сайт з кожного рекламного посту
3. Середня вартість передплатника – 150 р. Тут варто врахувати, що ми працюємо з «дорогою» аудиторією, а також слабку впізнаваність бренду в Москві