Просування екопродуктів в Інстаграм

Основні цілі:
залучення цільової аудиторії;
отримання нових клієнтів із соціальних мереж;
підвищення активності у спільнотах та «видимості» для клієнтів з метою отримання повторних замовлень.
Період роботи з 06.01.22 до 18.03.22

Як ми працювали

1. Ми почали з того, що упорядкували соцмережі:
змінили візуал
скоригували контент-план (додали розважальні пости для підвищення залученості підписників).
Мета була досягнута, пiдписники почали залучатися до контенту, що підвищило охоплення у спільнотах.

2. Також було запущено таргетовану рекламу в Інстаграм.
Тут ми наголосили на посиленні постів, щоб «вбити двох зайців» – підвищити охоплення публікацій та залучити підписників у профіль.

Результат рекламних кампаній при бюджеті 20 000 р. / місяць:
Охоплення: понад 60 000 користувачів
Отримано 517 підписників.
Середня ціна підписника – 38,14 р.

Варто зазначити, що до нас обліковий запис також вели з аналогічним бюджетом у кабінеті. Показники порівнюються з результатами минулих спеціалістів та самостійним веденням клієнта.

У результаті - було закрито всі цілі:
підвищилася залученість,
охоплення,
трафік на сайт.

www.instagram.com
https://vk.com/zelenhutor
Просування екопродуктів в Інстаграм изображение 1

Просування екопродуктів в Інстаграм изображение 2

Просування екопродуктів в Інстаграм изображение 3

Просування екопродуктів в Інстаграм изображение 4

Работа добавлена: 28.05.24

Наверх