Інтернет-магазин квітів, який збирається розширити свою клієнтуру.
Наразі шукаємо декількох менеджерів інстаграм акаунтів, на яких треба буде систематично викладати пости та історії, а також повідомляти про надходжені повідомлення. Кожен менеджер буде мати 15-30 акаунтів.
Ваші завдання:
- виставляти 2 сторіз, зранку та ввечері (кожен сторіз можна поширити на інші акаунти, таким чином за день ви робите всього 2 унікальних сторіз) кожні 3 дня;
- виставляти 1 пост раз в 4 дні, на кожному акаунті;
- підписуватись на 25-30 людей на кожному акаунті;
- повідомляти про надходжені повідомлення на акаунт та надсилати надиктовані або власні відповіді;
- вести облік замовлення у Google Sheets.
Час від часу діалог з клієнтом може бути пізним, через різницю часових поясів, але цей недолік покриваємо бонусами (10% від чистого прибутку замовлення).
Оплата праці залежить Від вашого вибору:
1. 15% від чистого прибутку з кожного замовлення + 200грн за ведення кожного акаунту у місяць;
або
2. 50% від кожного замовлення, без ставки.
Кілкість акаунтів обираєте самостійно, але якщо акаунти ведуться несистематично - ми можемо відмовитись від оплати за їх ведення (у критерій оцінки входить регулярність викладання історій, постів та підписок на людей як вказано у завданні).
Що приносите з собою:
1. Вміння виконувати систематичну роботу;
2. Вміння вести діалог з клієнтом, бути ввічливим та вміти зацікавити пропозицією;
3. Вміння користуватися ChatGPT;
4. Вміння користуватися DeepL;
5. Пристрій на Android (якщо хочете мати більше 7 акаунтів).
Кожного готові обучити, надамо приклади, буде чіткий алгоритм який необхідно повторювати!