• Стаття на тему "it- рішення, якими користується аграрний сектор"
    700 грн.

    Наша агенція шукає копірайтера, який зможе написати цікаву статтю українською мовою.
    Умови :
    Розмір- 10 тис.символів
    Унікальність- 95%+
    Оплата- 700-800 грн

    Канва
    1. Розказати про те якими it рішеннями (наприклад, CRM, ERP) користується агро сектор
    2. Розкрити болі в it секторі, якими користується агро сектор
    (наприклад, використання рос. сервісів, важкість переходу на аналогові сервіси)
    Треба зробити дослідження та вивчити це питання
    3. Аналогові рішення для it рішень в агро секторів, варіанти вирішення проблем


    Стаття має бути цікавою, щоб викликати бажання дочитати до кінця.
    Мова- українська
    Орієнтуватися можна на цю статтю:
    https://ain.ua/2022/10/04/ukrayinskyj-biznes-spivpraczyuye-z-rosiyanamy/

  • Стаття про альтернативи російського софту LMS
    700 грн.

    Наша агенція шукає копірайтера, який зможе написати цікаву статтю українською мовою.
    Умови :
    Розмір- 10 тис.символів
    Унікальність- 95%+
    Оплата- 700-800 грн

    Канва:
    Альтернативи російського софту LMS
    1. Проблематика
    Велика частина українського бізнесу користується російськими LMS системами.
    2. Статистика
    Скільки у відсотках бізнесу користується російським софтом в Україні та світі. Приблизний прибуток, який український бізнес сплачує за користування рос. сервісами.
    3. Причини чому український бізнес досі не перейшов на аналоги й не відмовився годувати окупанта.
    - довгий час використовують цей сервіс
    - звикли до інтерфейсу
    - важно перевчити персонал
    - займає багато часу
    - бояться втратити дані
    - дорого
    4. Вирішення проблеми.
    Ми розуміємо, що багато з вас звикло за роки до рос.софту. Але перехід на інший сервіс може відбуватися без усіх вищезазначених проблем (є українські аналоги, які будуть доступні в ціні).
    5. Які західний чи український аналог софту вам підійде більше. Фунцкіонал та переваги різних LMS систем. Аналіз різних LMS систем.

    Стаття має бути цікавою, щоб викликати бажання дочитати до кінця.
    Мова- українська
    Орієнтуватися можна на цю статтю:
    https://ain.ua/2022/10/04/ukrayinskyj-biznes-spivpraczyuye-z-rosiyanamy/

  • Стаття на тему It-рішення
    700 грн.
    Исполнитель определен: Мэллайл pro

    Наша агенція шукає копірайтера, який зможе написати цікаву статтю українською мовою.
    Умови :
    Розмір- 10 тис.символів
    Унікальність- 95%+
    Оплата- 700-800 грн

    Канва
    Треба зазначити, що існують три категорії it компаній:
    It outsource (Наприклад, Luxoft, Epam, Ciklum)
    it outstaff
    it product (Наприклад, Terrasoft, ProfitStore)
    Розповісти про їх особливості та назвати найбільші приклади компаній по кожному типу
    Кожну з цих категорій потрібно проаналізувати за наступними пунктами:
    1. Рос. софти, які використовують українські it компанії ( Наприклад, PlanFIX, Yandex Webvisor, ODS)
    2. Альтернативи цих сервісів

  • Стаття про софт LMS
    700 грн.

    Наша агенція шукає копірайтера, який зможе написати цікаву статтю українською мовою.
    Умови :
    Розмір- 10 тис.символів
    Унікальність- 95%+
    Оплата- 700-800 грн

    Канва:
    Альтернативи російського софту LMS
    1. Проблематика
    Велика частина українського бізнесу користується російськими LMS системами.
    2. Статистика
    Скільки у відсотках бізнесу користується російським софтом в Україні та світі. Приблизний прибуток, який український бізнес сплачує за користування рос. сервісами.
    3. Причини чому український бізнес досі не перейшов на аналоги й не відмовився годувати окупанта.
    - довгий час використовують цей сервіс
    - звикли до інтерфейсу
    - важно перевчити персонал
    - займає багато часу
    - бояться втратити дані
    - дорого
    4. Вирішення проблеми.
    Ми розуміємо, що багато з вас звикло за роки до рос.софту. Але перехід на інший сервіс може відбуватися без усіх вищезазначених проблем (є українські аналоги, які будуть доступні в ціні).
    5. Які західний чи український аналог софту вам підійде більше. Фунцкіонал та переваги різних LMS систем. Аналіз різних LMS систем.

    Стаття має бути цікавою, щоб викликати бажання дочитати до кінця.
    Мова- українська
    Орієнтуватися можна на цю статтю:
    https://ain.ua/2022/10/04/ukrayinskyj-biznes-spivpraczyuye-z-rosiyanamy/

  • Стаття українською мовою про CRM системи
    700 грн.
    Исполнитель определен: Daniil Kozar

    Наша агенція шукає копірайтера, який зможе написати цікаву статтю українською мовою.
    Умови :
    Розмір- 10 тис.символів
    Унікальність- 95%+
    Оплата- 700-800 грн

    Канва:
    Альтернативи російського софту CRM
    1. Проблематика
    Велика частина українського бізнесу користується російськими CRM системами.
    2. Статистика
    Скільки у відсотках бізнесу користується російським софтом в Україні та світі. Приблизний прибуток, який український бізнес сплачує за користування рос. сервісами.
    3. Причини чому український бізнес досі не перейшов на аналоги й не відмовився годувати окупанта.
    - довгий час використовують цей сервіс
    - звикли до інтерфейсу
    - важко перевчити персонал
    - займає багато часу
    - бояться втратити дані
    - дорого
    4. Вирішення проблеми.
    Ми розуміємо, що багато з вас звикло за роки до рос.софту. Але перехід на інший сервіс може відбуватися без усіх вищезазначених проблем (є українські аналоги, які будуть доступні в ціні).
    5. Які західний чи український аналог софту вам підійде більше. Фунцкіонал та переваги різних CRM систем. Аналіз різних CRM систем.

    Стаття має бути цікавою, щоб викликати бажання дочитати до кінця.
    Мова- українська
    Орієнтуватися можна на цю статтю:
    https://ain.ua/2022/10/04/ukrayinskyj-biznes-spivpraczyuye-z-rosiyanamy/

  • Написати статтю українською мовою
    401 грн.

    Має складатися з 2 розділів:
    1). Обсяг ринку електронної комерції
    (Online marketing costs are 35-40% of all revenue.
    Retail e-commerce sales worldwide amounted to $ 4.28 trillion in 2021 and e-retail revenues are projected to grow to $ 5.4 trillion in 2022. Marketing budget in e-commerce is $ 1,49 trillion in 2021 and $ 1,89 trillion in 2022. Online shopping is one of the most popular online activities worldwide. )

    (Витрати на онлайн-маркетинг становлять 35-40% усіх доходів. Роздрібні продажі електронної комерції в усьому світі склали 4,28 трильйона доларів у 2021 році, а дохід від електронної роздрібної торгівлі, за прогнозами, зросте до 5,4 трильйона доларів у 2022 році. Маркетинговий бюджет в електронній комерції становить 1,49 трильйона доларів у 2021 і 1,89 трильйона доларів у 2022 році. Інтернет-магазини є одним з найпопулярніших онлайн-заходів у всьому світі.

    2). Найрозповсюдженіші потреби
    1. Низька конверсія маркетплейсів
    2. Покинуті кошики
    3. Оновлення ціни, характеристик SKU
    4. Незрозуміла ефективність маркетингу
    5. Неефективні воронки
    6. Відмови від покупки
    7. Низький LTV
    8. Висока вартість клієнта
    дослідити і знайти всі проблеми

    Розмір: 10 тис. символів
    Оплата: 50 грн/ тис. символів
    Унікальність тексту- 98% +

  • Написати статтю на тему E-commerce
    300 грн.

    Стаття українською та англійською мовами. Має складатися з 2 розділів:
    1). Обсяг ринку електронної комерції
    (Online marketing costs are 35-40% of all revenue.
    Retail e-commerce sales worldwide amounted to $ 4.28 trillion in 2021 and e-retail revenues are projected to grow to $ 5.4 trillion in 2022. Marketing budget in e-commerce is $ 1,49 trillion in 2021 and $ 1,89 trillion in 2022. Online shopping is one of the most popular online activities worldwide. )

    (Витрати на онлайн-маркетинг становлять 35-40% усіх доходів. Роздрібні продажі електронної комерції в усьому світі склали 4,28 трильйона доларів у 2021 році, а дохід від електронної роздрібної торгівлі, за прогнозами, зросте до 5,4 трильйона доларів у 2022 році. Маркетинговий бюджет в електронній комерції становить 1,49 трильйона доларів у 2021 і 1,89 трильйона доларів у 2022 році. Інтернет-магазини є одним з найпопулярніших онлайн-заходів у всьому світі.

    2). Найрозповсюдженіші потреби
    1. Низька конверсія маркетплейсів
    2. Покинуті кошики
    3. Оновлення ціни, характеристик SKU
    4. Незрозуміла ефективність маркетингу
    5. Неефективні воронки
    6. Відмови від покупки
    7. Низький LTV
    8. Висока вартість клієнта
    дослідити і знайти всі проблеми

Наверх