Загальна статистика
Чому загальна? Тому що є ряд проектів, дані яких ми не можемо вам озвучувати з корпоративних міркувань, в тому числі через договори про нерозголошення даних (NDA), тому ці проекту тут не враховані.
Ми продемонструємо Вам загальну частину даних за 6 міс 2021 року тих проектів, які можемо показати.
Налаштування реклами для інтернет магазинів
Сфера інтернет торгівлі добре розвинулася через коронавірус, як і конкуренція на ринку інтернет торгівлі. Тому, більшість клієнтів, які приходять до нас із запитом налаштування реклами для інтернет магазину, шукають способи збільшити продажі, розвиток клієнтської бази і способи обійти своїх конкурентів.
Типи реклами для інтернет магазинів
Існує безліч методів просування інтернет магазинів, ми ж розкажемо Вам про ті, які зараз користуються найбільшою популярністю через швидкий результат, який дають ці інструменти для інтернет торгівлі.
SEO просування
Google Ads
Тагетинг Facebook & Instagram
Реклама Google Ads для інтернет магазину
Google Ads – скоріше за все, ви вже знаєте, що це за інструмент, тому коротко… Показує рекламу в пошуковій та медійні мережі Google, ви показуєте рекламу свого бізнесу тоді, коли ваш клієнт цього потребує.
Найкращий рекламний інструмент для інтернет магазинів, який дає швидкий результат.
Результати реклами Google Ads
Спочатку покажемо вам показники ефективності, які можна отримати, після цього розкажемо із допомогою яких інструментів для інтернет реклами ми добилися таких результатів, і чому вам краще працювати з агентством Legion. Період 01.01.2021 - 30.06.2021
Витрати на рекламу (грн) - 1,770,000
Конверсії - 22,189
Прибуток від реклами (грн) - 77,998,176
ROAS (Рентабельність) - 4,397%
Рекламні кампанії для інтернет магазинів
Ми використовуємо різні типи кампаній для просування інтернет магазину, які доступні в рекламі Google:
1. Google Shopping або торгові кампанії
2. Пошукові кампанії
3. Медійна мережа
4. Відео реклама на Youtube
Звучить легко, але всі ці кампанії для інтернет магазину ми налаштовуємо після того, як складемо детальний план з просування інтернет магазину.
Що для цього потрібно?
1. Визначити лійку продаж вашого інтернет магазину;
2. Налаштування розширеної електронної торгівлі (Google Analytics);
3. Комунікаційна стратегія.
Лійка продаж
Візуалізація кроків користувача вашого сайту до завершення покупки. Базова лійка продажів інтернет магазину має наступний вигляд:
Крок 1 – Всі відвідувачі сайту; (100%)
Крок 2 – Перегляд сторінки товару;
Крок 3 – Додавання товару до кошика;
Крок 4 – Початок оформлення замовлення;
Крок 5 – Завершена покупка. (3%)
На кожному із наступних кроків виходить великий % людей. Для прикладу, якщо Крок 1- це 100%, то Крок 5 – це за кращого сценарію 3%. І це загальна статистика, яку ми бачимо кожного дня, і 3% це якщо у вас дуже затребуваний продукт.
Комунікаційна стратегія
Впевнені, це для вас новий термін.
Якщо ви детально проаналізували ваш інтернет магазин, тоді настав час скласти стратегію для комунікації з кожним кроком, на якому користувач залишив ваш інтернет магазин.
Уявіть, користувач додав товар до кошика на вашому сайті, готується завершити замовлення, сумнівається чи купувати йому ваш товар, дружина просить викинути сміття і роздумах про велике в дорозі забуває, що хотів щось купити.
Причин багато, користувачів які залишають кошики також (97%) . Тому важливо розробити детальний план, щоб повернути цих користувачів для покупки вашого товару.
Детальніше? – Для кожного кроку формуєте своє рекламне повідомлення (доречне)
Якщо ви налаштуєте наступну рекомендацію, ви з легкістю можете показати реалізувати комунікаційну стратегію для вашого бізнесу
Аналітика для інтернет магазинів
Розширена електронна торгівля
Для кожного бізнесу важливий прибуток, для кожного бізнесмена важливо заробляти гроші, в іншому випадку навіщо цей бізнес, альтруїстів серед наших клієнтів ще не було(
Якщо ж ви альтруїст, відповімо взаємністю.
Отже, для того щоб бізнес заробляв з реклами гроші, потрібно рахувати прибуток і рентабельність від реклами. Інтернет реклама працює краще, якщо в неї є конкретна ціль, щоб була ціль її потрібно налаштувати.
Для того щоб налаштувати видимість прибутку, потрібно налаштувати електронну торгівлю. Для того щоб відслідковувати користувачів вашого сайту (Крок 1,2,3,4,5) і повертати 97% втрачених користувачів, потрібно налаштувати розширену електронну торгівлю.
Ми не будемо тут вас розказувати в чому різниця між електронною торгівлею і розширеною електронною торгівлею, інакше нам потрібно буде написати ще такий же об’єм тексту. Повірте нам на слова…ПОТРІБНО.
Підсумок
Пам’ятаєте “Принцип Парето”? Нагадаємо – 20% зусиль дають 80% результату.
Лійка продаж, комінукаційна стратегія та розширена електронна торгівля – це ті 20%, від яких залежить ваших 80% результату.
Все інше – рутинна робота, яка реалізовує ці 3 кроки.