Стоматологія
В кінці січня 2020 року із запитом на аудит Google реклами до нас звернувся власник приватної стоматологічної клініки, яка працювала вже багато років в місті та використовувала рекламу Google Ads більше 2 років (від грудня 2017 року). Реклама в Google Ads показувала хороші результати протягом 2 років, та в 2019 хороші результати закінчилися.
Клініка надає послуги преміум сегменту:
1. Вініри
2. Імпланти та протези
3. Хірургія
4. Косметична стоматологія – чистка та відбілювання
Завдання
Збільшити кількість заявок з сайту за допомогою налаштування пошукової реклами Google Ads та таргетингу в Facebook та Instagram.
Вихідні дані:
В початкових даних ми наведемо статистику за 2 періоди
Показники січня 2019 року, як кращий по кількості заявок протягом 2017-2019 років:
Витрати на рекламу (грн) -16,903
Заявки з реклами -100
Вартість заявки (грн) - 168
Показники січня 2020 року
Якщо ви думаєте, що в січні мало хто записується на послуги стоматології і це логічно, що показники стали гіршими, то це далеко не так. В січні бізнес отримує значну частину клієнтів, які приїжджають на свята із-за кордону з заробітків.
Витрати на рекламу (грн) - 7,004
Заявки з реклами - 32
Вартість заявки (грн) - 216
Проблеми і рішення
Проблеми, з якими зустрілася стоматологія та їх реклама в пошуку, спричинила конкуренція на ринку інтернет маркетингу. Якщо з 2014 по 2018 рік достатньо було зробити рекламу, яка б рекламувалася по широких запитах, то з 2019 року цього вже не достатньо….2021 рік також вніс свої зміни до яких ще дуже багато спеціалістів Google Ads не адаптувалися по сьогодні.
Також, ще 1 проблемою було те, що бізнес орієнтувався на одні види послуг (дорогого сегменту), а спеціалісти, які здійснювали налаштування контекстної реклами – на інші (всі види послуг, які може надавати стоматологія). Типова халтурка спеціалістів, які налаштовують рекламу Google Ads і додатково продають вам стратегію для бізнесу – Продаєм стратегію, а рекламу робимо так як виходить.
Рішення:
Склали рекламну стратегію (не стратегію для бізнесу), налаштували рекламу під рекламну стратегію, яка була спрямована виключно на пріоритетні послуги стоматології
Результати наступних 2 місяців
Витрати на рекламу (грн) - 21,531
Заявки з реклами - 222
Вартість заявки (грн) - 97
Ціна заявки залежить від коефіцієнта конверсії та від ціни за клік, тому за умов вищої конкуренції, нам вдалося не тільки добитися результатів попередньої роботи реклами Google Ads, але і покращити показники порівняно із кращим місяцем в попередньому періоді.
16 березня 2020 року – почався карантин через COVID-19, ще ніхто не знав як буде далі бізнесом, тому до кінця березня ми не зупиняли рекламу та продовжували рекламувати клініку, з квітня по вересень 2020 року нам прийшлося зупинити рекламу, так як клініка призупинила свою роботу.
Після локдауну
Відновити показники рекламній після локдауну та в час обмеженого карантину було важко, лише в жовтні 2020 року, нам вдалося досягти таких результатів:
Витрати на рекламу (грн) - 11,411
Заявки з реклами - 50
Вартість заявки (грн) - 228
Виглядає не дуже, чи не так? Ми відновили рекламу в вересні – було ще гірше.
Чому показники ефективності реклами Google Ads стали такі погані:
1. Під час локдауну конкуренція на ринку інтернет реклами зросла ще більше, ціни за клік, відповідно, також.
2. Якщо вас сайт має добрий показник коефіцієнту конверсії, то не рекомендуємо його переробляти повністю, що і зробив наш клієнт.
Як ви могли побачити на графіках до локдауну (лютий та березень 2020), коефіцієнт конверсій сайту становив 5,11%, тобто 5,1 зі 100 користувачів залишали заявку на сайті, після змін на сайті 1,7% зі 100.
Тут формула проста – якщо до змін на сайті клієнт витрачав 484 грн і отримував 5 заявок, то після змін клієнт витрачав 1 140 грн за 5 заявок, тобто більше ніж у 2 рази більше.