Як рерайтинг, так і копірайтинг – це робота з текстами, яка передбачає переробку інформації. З чим тоді пов’язана така значна різниця у вартості цих схожих послуг?
Насправді ж, між рерайтингом і копірайтингом є чимало відмінностей. Основна – полягає у ретельності та глибині опрацювання даних.
Копірайтинг – це написання авторських унікальних текстів. Результатом роботи автора є повністю унікальний, оригінальний матеріал. У процесі створення тексту може використовуватися безліч джерел, фактів, життєвий досвід, а також висловлювання людей. Таким чином отриманий матеріал містить свіжу, оригінальну і максимально глибоко та старанно опрацьовану інформацію.
Пошукам цікавої та корисної інформації копірайтер приділяє досить багато часу. Адже він цього залежить якість і насиченість остаточного матеріалу. Крім того, автор неодмінно мусить цілковито зануритися у тему, а іноді й вивчити нову термінологію. Саме тому такий контент оцінюється дорожче.
Щодо рерайтингу, то в цьому випадку текст є унікальним із точки зору пошукових систем. Однак попри те, що він чудово індексується «пошуковиками», з точки зору змісту, його оригінальність та унікальність є дуже низькою. Адже при написанні такої статті чи новини використовуються готові матеріали, опубліковані раніше іншими авторами.
Тобто, як ви вже зрозуміли, рерайтер переписує чужий текст своїми словами, а копірайтер створює повністю оригінальний матеріал практично «з нуля». Оскільки рерайтиг є простішим, його вартість зазвичай дешевша. За різними даними, понад 95% всієї інформації, яка розміщена в Інтернеті – це результат глибокого і неглибокого рерайтингу.