• Пошук та підбірка музики на фон
    По договоренности

    Привіт, ми робимо подкаст, шукаємо людину яка буде виконувати роботу з підбірка фондової музики для голосу, нарізка музики можливо й писати просту елементарну музику на фон, а також створювати звукові ефекти.
    Секвенсор для роботи FL Studio 20

    Телеграм ivan_93

  • pro Шукаю професійного художника-ілюстратора
    По договоренности adobe illustrator

    Потрібно намалювати професійну обложку для подкасту.

    Вимоги:
    Акаунт на Behance

    Пропозиції приймаю тут або в телеграм. Приклад закріплений до цього поста.

    Велике прохання, шукаю професіонала в цій справі. Не витрачайте будь ласка мій та ваш час на дарма. Дякую за розуміння.

    Обложка, розширення 2000х2000
    Тема : «Як тобі таке, Ілоне Маску?»

  • pro Потрібно обробити вокал для подкасту та заготовити шаблон
    По договоренности обробка звуку мастерінг

    Травалість дорожки з голосом: 7 хвилин.

    Вимоги:
    FL Studio 20

    Наявність плагінів:
    Waves Complete Plugins 10+
    Cytomic - The Glue 1.3

    тестовий аудіофайл прикріплений внизу.
    Задача звести та продемонструвати роботу після чого буде вибраного кращого та надано повний файл до обробки

    музика для фову на вокал :
    https://www.youtube.com/watch?v=RCpf9pBqESU&feature=youtu.be

    No Copyright Music

  • Шукаю писателя для свого подкасту
    По договоренности

    Подкаст про технології, поп-культуру і все таке
    Об'єм тексту на хвилин 7-15.
    Додатково можу надати зразок тексту.
    Мова тексту : українська

    Схожий контент : Ян Топлес, Фёдор Тимофеев


    Теле/грам @. ivan_93

  • Нужно написать простой графический планировщик

    Стоит задача создать простой планировщик жилья.
    Нужно, чтобы выполнял следующие задачи, а это возможность чертить стены, расставлять окна и двери.
    также требуется возможность удалять определенные стены, менять их размер, такие же функции нужно и для окна и двери.

    Этот проект хочу реализовать в какой-то з этих платформ WebKit, например как Electron JS или NW JS.

    Понравился этот проект, который реализован в онлайн https://remplanner.ru/planner/

  • pro Потрібно намалювати постер для подкасту
    По договоренности illustrator art pro podcast

    Потрібно намалювати постер для аудіо подкаст каналу
    назва каналу "Як тобі таке , Ілон Маск?"

  • Нужно дописать код на C# для проекта в Unity 5
    150 грн. c# unity
    Исполнитель определен: Георгий Воронов

    Код взят отсюда: https://www.youtube.com/playlist?list=PLX-uZVK_0K_73EIM5VvzfrBUDqztzbARm

    В нем есть тайлы двух типов: TopTile и LeftTile
    Нужно дописать ещё два варианта AngleTopTile и AngleLeftTile

    Code:

    using System.Collections;
    using System.Collections.Generic;
    using UnityEngine;
    using UnityEngine.SceneManagement;

    public class TileManager : MonoBehaviour {

    public GameObject[] tilePrefabs;

    public GameObject currentTile;
    private static TileManager instance;

    private Stack leftTiles = new Stack();

    public Stack LeftTiles
    {
    get { return leftTiles;}
    set { leftTiles = value;}
    }

    private Stack topTiles = new Stack();
    public Stack TopTiles
    {
    get { return topTiles;}
    set { topTiles = value;}
    }

    public static TileManager Instance
    {
    get {
    if (instance == null)
    {
    instance = GameObject.FindObjectOfType();
    }
    return TileManager.instance;}
    }

    // Use this for initialization
    void Start () {


    for (int i = 0; i {
    SpawnTile();
    }
    }

    public void CreateTiles(int amount)
    {
    for (int i = 0; i {

    leftTiles.Push(Instantiate(tilePrefabs[0]));
    topTiles.Push(Instantiate(tilePrefabs[1]));
    topTiles.Peek().SetActive(false);
    topTiles.Peek().name = "TopTile";

    leftTiles.Peek().SetActive(false);
    leftTiles.Peek().name = "LeftTile";

    }
    }

    public void SpawnTile()
    {
    if (leftTiles.Count == 0 || topTiles.Count == 0)
    {
    CreateTiles(100);
    }

    int RandomIndex = UnityEngine.Random.Range(0,2);

    if (RandomIndex == 0)
    {
    GameObject tmp = leftTiles.Pop();
    tmp.SetActive(true);
    tmp.transform.position = currentTile.transform.GetChild(0).transform.GetChi ld(RandomIndex).position;
    currentTile = tmp;
    }

    else if (RandomIndex == 1)
    {
    GameObject tmp = topTiles.Pop();
    tmp.SetActive(true);
    tmp.transform.position = currentTile.transform.GetChild(0).transform.GetChi ld(RandomIndex).position;
    currentTile = tmp;
    }

    int spawnPickup = UnityEngine.Random.Range(0,10);

    if(spawnPickup == 0){
    currentTile.transform.GetChild(1).gameObject.SetAc tive(true);
    }
    }
    }

Наверх