Перелік питань що стосуються робіт пов’язаних з оптимізацією landing page (urstore.com.ua):
1. Додати розділи «Новини» та «Виконані роботи \ об’єкти». Назвати їх можливо і по іншому, але їх загальний зміст має дати підтвердження того, що сайт активний, а компанія функціонує. Є фото реально виконаних об’єктів (можливо не найкращої якості, але вони є). Додавання (оновлення) вищевказаних розділів на landing page має бути максимально простим для користувача (без додаткового залучення в подальшому розробника/програміста);
2. Додати в верхній частині («шапці») окрім міського ще й номера мобільних телефонів (мтс, київстар);
3. Оптимізувати роботу сайту виконавши рекомендації сервісу Google Developers. Найбільш критичним показником є швидкість завантаження сторінки на мобільних пристроях та комп’ютері (зараз вони 49 із 100 та 55 із 100 відповідно);
4. Відповідно, виконавши вищезазначені роботи, протестувати сайт на різних мобільних пристроях та комп’ютерах (коректність відображення).
Цікавлять строки та вартість виконання вищевказаних робіт.