Задача
Автоматизувати роботу з замовленнями, що надходять з різних каналів продажу (маркетплейси, власний сайт), скоротити час їх обробки.
Максимально ефективно збирати і використовувати інформацію про клієнтів в єдиному інтерфейсі.
Автоматизувати логістичні процеси (генерація трак-кодів, відстеження посилань). Автоматизувати процеси закупівель продукції (рахунок запасів, прогнозування закупівель в режимі реального часу).
Рішення
Ми створили власну CRM-систему.
Всі замовлення з різних каналів продажу налаштуються для відображення в одному місці. Крім того, ми розробили модулі для управління складом. Всі процеси (прихід, доставка) керуються з одного єдиного інтерфейсу.
Автоматизували синхронізацію змін між усіма каналами (статус замовлення, статус оплати, зміна статті товару, тощо)
Технології :
React Native - дозволяє створювати веб-версію та мобільні додатки з однією кодовою базою.
SPA - це саме те, що потрібно для CRM завдяки високій швидкості рендерингу і кешу рідко змінюваних даних.
NativeBase - набір готових елементів для швидкого створення інтерфейсу для iOS, Android і Web з можливістю швидкого зміни зовнішнього вигляду елементів.
GraphQL - хороший вибір для API у CRM-системах.
Node.js - технологія, яка дозволила розробити дуже швидку серверну частину з асинхронними процесорами і паралельно виконувати синхронізацію з платформами.
MySQL - потужна платформа, одна з найпопулярніших реляційних баз даних, відмінний вибір для проекту з багатьма пов'язаними істотами/моделями.
Material UI - красивий, продуманий і зручний інтерфейс. Мінімум відволікаючих факторів - максимальна ефективність.
Результат
Індивідуальна CRM система, адаптована з усіма бізнес-процесами інтернет-магазину