Задача
Розробити айдентику для компанії з продажу дитячих іграшок. Повністю оновити дизайн сайту, враховуючи тенденції UX/UI дизайну.
Розробити мобільну версію сайту, якомога зручну для користувачів.
Створити гнучкий і зручний каталог продуктів, що містить багато товарів.
Рішення
Ми детально проаналізували, хто є цільовою аудиторією інтернет-магазину. Який був попередній досвід взаємодії покупця з сайтом - це стало основою рішення щодо оновлення дизайну інтерфейсу.
Основна особливість дизайну інтерфейсу - це принцип Mobile First. Більшість покупців відвідують сайт з мобільних пристроїв, тому розробці мобільної версії сайту ми приділили особливу увагу.
Результат
Зрозумілий для клієнтів інтерфейс. Сторінки детальних описів товарів містять всю необхідну інформацію про товар, тобто бажання оформити замовлення не залежить від консультанта.
Зробили кастомні фільтри за статтю, віком і т.п.
Розробили функцію додавання товарів до wishlist і особистий кабінет покупця.
Розробили блоки для продажу акційних товарів, тобто товарів, які потрібно додатково виділити.
На сайті легко знайти контактну інформацію про компанію, а також умови оплати та доставки замовлення.
Розробили aйдентику для компанії: логотип, шрифти, корпоративні кольори.