Професійно створюю системи клієнтського сервісу, контролю якості та ефективних продажів.
Маю понад 10 років досвіду у B2C та B2B -секторі (e-commerce, ритейл, сервіс, продукти. телемаркетинг). Створював скрипти, навчальні програми, чек-листи та повноцінні відділи «з нуля» — від активних продажів до служби якості.
Умію поєднувати аналітику, CRM-логіку, управління персоналом і якісний клієнтський досвід.
Мої ключові компетенції:
— Розробка чек-листів якості обслуговування
— Аудит клієнтського сервісу (в тому числі mystery calls)
— Розробка скриптів для продажу та консультування
— Налаштування процесів та ролей у CRM
— Створення систем мотивації персоналу
— Аналіз та підвищення ефективності відділів
Працюю з рітейл-бізнесами, шоурумами, інтернет-магазинами, сервісними компаніями.
Працюю відповідально, з глибоким зануренням у задачу та результат.
Готовий до проєктів українською, англійською (читання/написання).