Резюме

Підготовка проєктів офіційних листів, довідок та супровідної документації
Ведення та оформлення протоколів нарад, фіксація рішень та контроль за їх виконанням
Надання відповідей на звернення громадян та запити на отримання публічної інформації відповідно до законодавства
Систематичне дотримання встановлених дедлайнів та внутрішніх регламентів
Приймання, передача та реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції в електронному та паперовому вигляді
Організація прийому громадян: допомога у складанні заяв, звернень, оформленні соціальної допомоги
Обробка телефонних дзвінків, надання первинних консультацій та перенаправлення звернень за належністю

Вільне володіння комп'ютерною технікою.

Вміння працювати з офісними програмами (Microsoft Office, Google Suite тощо).

Розвиток креативності та вміння швидко засвоювати нові програмні продукти.

Швидка адаптація.

Організованість та відповідальність.

Систематичність та уважність до деталей.

Вміння працювати під час тиску та умов невизначеності.

Скачать Резюме — Головний спеціаліст відділу організаційної роботи, діловодства та розгляду звернень громадян, Діана Павлін (1).docx (57.63 КБ)
В избранных у 0 заказчиков

Наверх