Потрібно розробити редизайн існуючого логотипу бренду кулінарної школи «Курси кондитерства та кулінарії».
При роботі з логотипом слід зберегти назву бренду та послідовність слів в ній, також збереженою повинна бути і загальна концепція стилістики логотипу.
Одночасно, запропоновано використовувати брендові кольори, що притаманні іншому напрямку бренда - кав’ярні-кейтеренгу. Такими кольорами є бордовий, смарагдовий, білий та чорний.
Саме такі умови проєкту допоможуть одночасно і зберегти впізнаваність бренду серед постійних користувачів. і дистанціонуватись від конкурентів.
В проєкту було розроблено оновлений дизайн логотипу в двох брендових кольрах. Також запропоновано візуалізація зміни колірної гами існуючого лого.