При розробці логотипу було створено илюстративний знак, що нагадує крила та прямо вказує на основний продукт бренду.
Для назви бренду обрано шрифт Elsie Regular, класичний романський шрифт з тонкими засічками, що якнайкраще траслює елегантність та преміальність бренду.
Для дескриптора використано витончений шрифт із засічками - The Cartel. Даний шрифт може використовуватись не лише для дескриптора, а й в рекламних креативах бренду та як шрифт заголовків в брошюрах та на сертифікатах.
Айдентика бренду виконана в трьох основних кольорах: чорний, золотий, приглушений рожевий.
При цьому рекомендую для темної гами продукту використовувати поєднання золотого на чорному , для світлої - золотого на рожевому чи на білому тлі.
У першому випадку золото на чорному додасть глибини та драматизму упаковці чи поліграфічній продукції.
У разі світлої гами продукту, золото у поєднанні із приглушеним рожевим чи білим нададуть відчуття легкості, повітряності та елегантності.
Для гармонійного розміщення на всіх необхідних носіях було створено декілька версій (композицій) логотипу.