Завданням проекту було створити логотип бренду авторського жіночого одягу, створеного з вінтажних чоловічих піджаків.
Логотип повинен був бути мінімалістичним, не обтяженим зайвими деталями, стриманим, транслювати екологічність бренду, його ексклюзивність, авторський стиль виробів.
Емоції бренду: чуттевість, сексуальність, флер жіночності, що стає більш вираженим у взаємодії з чоловічим стилем.
Логотип повинен гармонійно виглядати на етікетках, у WEB - просторі, соціальних мережах.
При створенні логотипу за основу було взято акуратний чіткий сучасний шрифт без засічок.
Дизайн логотипу виконаний в лаконічному, мінімалістичному стилі та транслює відкритість бренду, його прагнення рухатись вперед, встановлювати свої закони та правила.
Створено декілька композицій для більш комфортного застосування на різних носіях.