ЗАДАЧА
Проєкт прийшов до нас на етапі запуску, тобто до нас ніякої роботи у соціальних мережах не було, починати треба було з нуля.
НАШЕ РІШЕННЯ
Які були компоненти роботи над цим проєктом?
Контент-маркетинг (комунікація з споживачами);
Інфлюенс-маркетинг;
Залучення трафіку (таргетована та контекстна реклама).
Проаналізувавши бренд, його пропозиції та позиціонування, ЦА та конкурентів, ми інтегрували фірмовий стиль для цього проєкту. Приймали участь у розробці меню, саме від нас надійшла ідея впровадження у меню нових фірмових позицій та оферів (наприклад, лайт-меню та дитячі роли).
Так як головним персонажем бренду був Kong – герой міських джунглей, ми вирішили розкрити концепцію через зйомки у атмосфері джунглей. Фото та відеозйомки відбувались як в оранжереї київського Ботанічного саду, так і в студіях з великою кількістю зелені, креативили як могли!