Компанія, яка займається продажем медичного обладнання та навчанням лікарів його використанню понад 20 років, планує вийти на болгарський ринок з нашою продукцією. У зв'язку з цим ми шукаємо спеціаліста, який віддалено візьме на себе маркетинг цього проекту.
Обов'язки:
- Розробка загальної маркетингової стратегії: розробка позиціонування продукту, формування унікальної торговельної пропозиції.
- Проведення маркетингових досліджень: аналіз конкурентів, моніторинг тенденцій ринку, вивчення споживчих вподобань.
- Планування та реалізація рекламних кампаній: розробка та впровадження рекламних матеріалів, організація рекламних заходів, співпраця з рекламними агентствами.
- Розвиток та ведення всіх соціальних мереж та сайту компанії: створення контенту, управління рекламними кампаніями в соціальних мережах, взаємодія з підписниками та клієнтами.
- Контроль бюджету маркетингових заходів: планування та розподіл фінансових ресурсів, контроль витрат.
- Звітність та аналіз ефективності маркетингових заходів: підготовка звітів, аналіз результатів, коригування стратегії за потребою.
Ця людина повинна буде повністю відповідати за маркетингову стратегію виходу нашого медичного обладнання на болгарський ринок.
Зацікавлених кандидатів просимо надсилати свої резюме та мотиваційні листи .