Запущено комплексну таргетовану кампанію у Facebook та Instagram, спрямовану на збільшення охоплення, залучення нових клієнтів та формування впізнаваності бренду.
Основна стратегія — оптимізація під розмови та відвідування профілю, тестування кількох сегментів аудиторії, а також системна робота з креативами.
Результати:
Конверсій (результатів): 319 045
Охоплення: 749 837 користувачів
Покази: ≈800 000
Витрачено: 120 955.42 ₴
Середня ціна за результат: 0.38 ₴
CPM (ціна за 1000 показів): 151 ₴
CPC (ціна за клік): 0.38 ₴
ROAS: 13.2×
ROI: 1219%
Кампанія забезпечила стабільний приріст клієнтів та високий рівень окупності інвестицій. В результаті — сильне охоплення ринку та підвищення впізнаваності бренду.