• "Художні засоби створення образу реклами та ЗМІ в романах Пелевіна та Бегбедера"
    800 грн.
    Исполнитель определен: Валерія Малахова

    Художні засоби створення образу реклами та
    ЗМІ в романах В. Пелевіна «Generation П»
    та Ф. Беґбедера «99 франків»
    (компаративний аналіз).
    Написання теоретичного розділу курсового дослідження та робота над практичною частиною: у процесі створення наукової розвідки не забуваємо посилатися на авторитетні джерела - цитувати вітчизняних та зарубіжних вчених (можна англійською мовою, без перекладу). Другий розділ містить цитати з художніх текстів в українському перекладі, або мовою оригіналу. Кожний розділ має нараховувати 10-12 сторінок вашого оригінального дослідження. Перевіряйте себе на сайті антиплагіату (вибираєте довільно).
    Обов'язкові висновки до розділів! У висновках своїми словами формулюєте власні досягнення - те, про що писали у розділі. У висновках нікого не цитуємо!
    Шрифт 14, Times New Roman, інтервал 1,5, абзац - 1 см, поля: ліве - 3 см, праве - 1,5 см, нижнє - 2 см, верхнє - 2 см
    Вимоги до структурних елементів основної частини кваліфікаційної роботи:
    Основна частина курсової (кваліфікаційної) роботи розпочинається зі вступу, який є окремим структурним елементом наукової роботи студента та містить основні вихідні данні роботи:
    - актуальність проблеми, яка зумовила вибір теми дослідження
    (формулюється доцільність роботи для розвитку відповідної галузі
    науки шляхом критичного аналізу та порівняння з відомими
    розв’язаннями проблеми);
    - об’єкт дослідження ‑ процес або явище, що породжує проблемну
    ситуацію і обране для вивчення;
    - предмет дослідження міститься в межах об’єкта, саме на ньому
    повинна бути спрямована увага, оскільки він визначає тему роботи;
    - мету наукової роботи;
    - завдання, які необхідно вирішити для досягнення поставленої мети:
    1) визначити ….
    2) дослідити …
    3) систематизувати …тощо.
    - методи дослідження, використані для досягнення поставленої в
    дипломній роботі мети;
    - наукова новизна ‑ коротка анотація нових положень або рішень,
    запропонованих автором особисто, з обов’язковою вказівкою на відмінність
    цих положень від вже відомих;
    - практичне значення одержаних результатів;
    - апробація результатів дослідження, яка наводить дані щодо участі
    автора в конференціях, колоквіумах та щодо публікацій.
    У вступі обґрунтовується актуальність вибраної теми, дається
    характеристика сучасного стану досліджуваної проблеми, визначається мета
    роботи й завдання, вказується предмет та об’єкт дослідження. У вступі варто
    також звернути увагу на рівень розробленості теми у вітчизняній та
    зарубіжний літературі, виділити дискусійні питання й невирішені проблеми.
    Рекомендований обсяг вступу ‑ 2-3 сторінки.
    Вкінці вступу фіксуються складові наукової роботи: “Логіка
    дослідження зумовила структуру дипломної роботи: вступ, 2 (3, 4) розділи,
    висновки, список використаних джерел із ... найменувань, ... додатків.
    Загальний обсяг ... сторінок”.
    Основна частина дипломної роботи складається з розділів (підрозділів, підпунктів тощо, якщо є необхідність у такому розділенні). Кожен пункт і підпункт повинен містити закінчен

Наверх