Усі показники актуальні станом на 23.08.2024 — дату оформлення кейсу
Старт співпраці - 08.08.2023
Гео - Україна + Європа
За цей час витрачено - 11 016,93 $
За цей час зароблено - 88 950 $
ROAS - 807.39 %
Профіт - 77 933.07 $
На старті співпраці, клієнт вже мав декілька власних автоворонок, що значно полегшило, та покращило роботу з максимізації прибутків, а конверсія в покупку трималась на високому рівні. За таких умов, завдання заключалося в “наливі” в першу чергу якісного, та недорогого трафіку. Відповідно до автоворонок, була обрана рекламна ціль - Лвдогенерація.
Стратегія була наступна:
- На першому етапі необхідно було виявити рекламні “зв’язки”, котрі приносили б цільових лідів за найнижчу ціну;
- На другому етапі, після того як лід зареєструвався, йому надходило запрошення в телеграмі на онлайн-вебінар;
- На третьому етапі, на онлайн-вебінарі, професійні спікери презентували курс та ПРОДАВАЛИ його;
- На четвертому етапі, воронка надсилала пропозицію придбати курс всім учасникам онлайн-вебінару (окрім тих, хто купив курс під час нього), але з більш лояльними умовами.
Варто відзначити, що дуже великою перевагою такої стратегії, є те, що користувача, який опинився в автоворонці, можна і потрібно “опрацьовувати” навіть після вебінару, інтенсиву і тд., оскільки такий користувач вже більш лояльний до запропонованого йому продукту.