Зараз ми (українська продуктова ІТ-компанія) формуємо команду Customer Care, метою якої буде підвищення задоволеності споживачів від користування нашими веб-продуктами, підвищення прибутку та утримання споживачів.
Позиція дає можливість налаштувати зручний графік роботи, який можно поєднувати з навчанням чи іншим видом зайнятості. Очікуємо людину для довготривалої співпраці.
Що маєш знати?
- Англійська не нижче ніж В2
- Як комунікувати з людьми
- Як вмикати комп'ютер та гуглити те, чого не знаєш ;)
- Досвід роботи як оператор чату англомовного проекту (буде плюсом);
Чим будеш займатись:
• Взаємодія з клієнтами нашого сайту, відповіді на найбільш поширені питання, вирішення питань з оплатою послуг;
• Надання послуг підтримки клієнтів для користувачів сайту: вирішення проблем користувачів, визначення причини проблеми, вибір і пояснення найкращого способу вирішення даної проблеми.
Що ми від тебе очікуємо в роботі:
• Можливість вести декілька листувань паралельно;
• Розуміння письмової сленгової англійської. За необхідності — вміння правильно загуглити :)
• Готовність до нічних змін;
• Слідування скриптам та внесення пропозицій до їх покращення;
• Персональний комп’ютер, цілодобовий доступ в Інтернет.
Ми пропонуємо:
• Конкурентна заробітна плата;
• Гнучкий графік роботи. Загруженість 32-40 годин на тиждень;
• Бонуси за виконані КРІ;
• Вихідні дні, відпустки за умовою узгодження заміни робочих змін з колегами.
Якщо ти вмієш легко на невимушено спілкуватися з людьми, володієш англійською та маєш жагу до покращення своїх софт-скілів, чекаю на твій відгук!