Помічник керівника (будівельна компанія)
Формат: Дистанційна робота
Графік: повна зайнятість, пн–пт, 9:00–18:00
Компанія: сучасна будівельна компанія з надійною репутацією, стабільними проектами та зростаючою командою

Кого шукаємо?
Організовану, відповідальну людину, яка стане правою рукою керівника.
Тобі не лякають багатозадачність, документи, дедлайни та живе спілкування з людьми? Тоді ця вакансія для тебе.

Що буде входити до обов'язків:
Планування робочого графіка керівника, координація зустрічей і дзвінків

Контроль виконання доручень, нагадування та супровід проектних завдань
Комунікація з партнерами, підрядниками, клієнтами
Організація внутрішніх процесів: документообіг, звітність, логістика
Адміністративна підтримка керівника (іноді — виїзди на об'єкти)

Наш ідеальний кандидат:
Має вищу освіту (менеджмент, адміністративна справа, будівництво або суміжні напрямки), але це не обов'язково
Володіє українською мовою, вміє грамотно писати та говорити
Вміє працювати з Excel, Google-документами, месенджерами
Досвід на схожій посаді — буде перевагою
Має розвинені навички тайм-менеджменту, відповідальний і самостійний
Не губитися у стресових ситуаціях, швидко реагує і любити порядок

Ми пропонуємо:
Роботу у стабільній компанії з адекватним керівником
Можливість навчання у процесі
Дистанційна робота
Заробітну плату, яка зростає разом з твоїм рівнем залученості (обговорюється на співбесіді)
Перспективу кар'єрного зростання у напрямку адміністративного чи проектного менеджменту

Якщо ви готові долучитися до нашої команди та відкриті для нових викликів, будемо раді отримати ваше резюме у телеграм @Snizhana_Marko

Работа добавлена: 09.06.25

Наверх