Робота офлайн в мережі магазинів і аптек КОСМО (07.2014р. – 06.2016р.):
- участь у розробці стратегії просування та формування політики продажів (на підставі аналізу цільової аудиторії та конкурентів);
- управління проектами (розробка проектувідповідно до потреб споживачів та сезонності
купівлі товару;
- впровадження концепцій дизайну та просування проекту різними каналами, враховуючи
психологічний портрет потенційного клієнта);
- рекламна підтримка проектів щодо відкриття нових торгових точок (аналіз найближчих конкурентів,
- зовнішня реклама та внутрішня реклама, розробка промо-заходів);
- створення механіки акцій та трансляція їх на торговельну мережу;
- пошук нових каналів просування;
- ефективне ведення переговорів із підрядниками (отримання знижок на послуги для економії маркетингового бюджету);
- формування маркетингового бюджету;
- укладання договорів з постачальниками та підрядниками, ведення бухгалтерської
документації.