• Налаштування Google Analytics
    401 грн. google analytics

    1. Аудит поточних налаштувань
    • Перевірка правильності підключення GA4 або Universal Analytics.
    • Аналіз використання Google Tag Manager (GTM), якщо використовується:
    • Чи всі теги коректно відпрацьовують?
    • Чи дублюються події?
    • Перевірка коректності передачі подій:
    • page_view
    • view_item
    • add_to_cart
    • begin_checkout
    • purchase
    • refund
    • Перевірка ecommerce-даних: чи передаються ціни, назви, кількість, ідентифікатори SKU тощо.
    • Визначення джерел трафіку (особливо з Польщі): чи налаштовано відстеження UTM-міток.

    2. Внесення правок
    • Виправлення або налаштування відсутніх подій у GA4 через GTM або напряму.
    • Встановлення ecommerce-схеми відповідно до GA4 вимог. (https://developers.google.com/analytics/devguides/collection/ga4/ecommerce)
    • Додаткові налаштування:
    • Відстеження кліків по соціальним кнопкам / вайбер / інстаграм.
    • Налаштування внутрішніх пошукових запитів, якщо вони є.
    • Відфільтрування внутрішнього трафіку (команда / тестери).
    • Налаштування цілей (наприклад: досягнення сторінки «Дякуємо за замовлення»).

    3. Рекомендації по покращенню
    • Встановлення цілей (конверсій) у GA4.
    • Побудова простих аналітичних звітів у GA4 Explorer: наприклад, по UTM-мітках, країнах, конверсіях.
    • Рекомендації щодо інтеграції з Google Ads (якщо планується реклама).
    • Опціонально: інтеграція з BigQuery для глибшого аналізу (на майбутнє).

Наверх