1. Аудит поточних налаштувань
• Перевірка правильності підключення GA4 або Universal Analytics.
• Аналіз використання Google Tag Manager (GTM), якщо використовується:
• Чи всі теги коректно відпрацьовують?
• Чи дублюються події?
• Перевірка коректності передачі подій:
• page_view
• view_item
• add_to_cart
• begin_checkout
• purchase
• refund
• Перевірка ecommerce-даних: чи передаються ціни, назви, кількість, ідентифікатори SKU тощо.
• Визначення джерел трафіку (особливо з Польщі): чи налаштовано відстеження UTM-міток.
2. Внесення правок
• Виправлення або налаштування відсутніх подій у GA4 через GTM або напряму.
• Встановлення ecommerce-схеми відповідно до GA4 вимог. (https://developers.google.com/analytics/devguides/collection/ga4/ecommerce)
• Додаткові налаштування:
• Відстеження кліків по соціальним кнопкам / вайбер / інстаграм.
• Налаштування внутрішніх пошукових запитів, якщо вони є.
• Відфільтрування внутрішнього трафіку (команда / тестери).
• Налаштування цілей (наприклад: досягнення сторінки «Дякуємо за замовлення»).
3. Рекомендації по покращенню
• Встановлення цілей (конверсій) у GA4.
• Побудова простих аналітичних звітів у GA4 Explorer: наприклад, по UTM-мітках, країнах, конверсіях.
• Рекомендації щодо інтеграції з Google Ads (якщо планується реклама).
• Опціонально: інтеграція з BigQuery для глибшого аналізу (на майбутнє).