Starberry — український інтернет-магазин одягу з принтами та власним виробництвом. Наше завдання — оптимізувати існуючі рекламні кампанії та запустити нові Performance Max кампанії для масштабування продажів і збільшення окупності інвестицій у рекламу (ROI).
Завдання
Мета — збільшити ROI за допомогою оптимізації кампаній та запуску нових рекламних кампаній у Google Ads для масштабування продажів.
Результати
Загальний оборот: 674 192 грн за грудень 2022 року
Конверсії: 568 конверсій за місяць
Вартість конверсії: 140,39 грн
Охоплення: 1,14 млн показів
CTR: 3,43%
Завдяки запуску нових Performance Max кампаній і регулярній оптимізації, окупність рекламних кампаній перевищила 200%, що забезпечило суттєве зростання продажів.