SkillUp — онлайн-платформа, що спеціалізується на навчанні тестувальників програмного забезпечення (QA). Клієнт звернувся до нас із завданням залучити клієнтів на курси тестувальників ПЗ через вебінарну воронку.
Основна мета полягала в тому, щоб отримати максимально цільових відвідувачів вебінару із вартістю ліда не вище $1,5.


Задача
Основним завданням було налаштувати рекламні кампанії для залучення лідів на вебінари, аналізувати ефективність кампаній та масштабувати їх за умови досягнення цільових показників CPA.

Результати

Протягом роботи над проєктом було досягнуто вражаючих результатів:
За місяць залучено 1953 заявки з вартістю за заявку $1,36.
Пошукова реклама показала окупність 1677%, а КМС та YouTube — 796% та 666% відповідно.
Завдяки постійній оптимізації та аналізу, нам вдалося покращити ефективність рекламних кампаній на 27% у порівнянні з попереднім періодом.

Работа добавлена: 02.10.24

Наверх