Ніша: Нерухомість
Клієнт: Guzel Invest — Агентство нерухомості та забудовник в Туреччині
З яким завданням звернувся клієнт:
- Попередні підрядники не могли забезпечити постійний і великий потік лідів. Також дуже страждала якість лідів. Потрібно було зробити фокус на два напрямки.
- Цільова вартість за лід - до 45$
Що було зроблено:
- Провели аудит того, що вже запускалося, і виявили слабкі та сильні сторони. Сильні сторони залишили і почали поступово масштабувати.
- Помітили, що раніше не тестувалася реклама Perfromance Max, тому також підготували її з новими креативами.
- Щоб підвищити конверсію в ліда, зробили А/B тест між двома лендінгами, які були у клієнта. За фактом обрали той, який конвертував найкраще.
- Після того як зрозуміли, що кількість лідів влаштовує, але якість - ні, провели чистку майданчиків, ГЕО і офферів, щоб відключити ту аудиторію, яка не закривалася в продаж.
- По Яндексу спочатку тестували кампанії через майстер-налаштування, але за фактом також вартість ліда була дуже високою, тому перевели їх на РСЯ і продовжили працювати тільки з РСЯ кампанії, з розбивкою на різні типи аудиторій з автотаргетингом.
- Проводили щоденну оптимізацію.
Результати за місяць Google:
Бюджет: 1104$
Кількість лідів: 39
Вартість ліда: 28$
Результати за місяць Яндекс:
Бюджет: 851$
Кількість лідів: 44
Вартість ліда: 19$