Наша клінінгова компанія займається прибиранням комерційної нерухомості.
Пошук клієнтів здійснюється через: - гугл локації; - тендерні майданчика; - "сарафанне радіо"; - холодна база (інтернет); - SMM (Facebook, Instagram); - сайт; - контекстна реклама.
Ми хочемо вести наших клієнтів в СРМ-системі виключно лише за продажами. Може бути 2 етапи: 1) новий холодний лід ......... підписання договору (приклад: холодний лід - прийнятий в роботу / знайомство по телефону - відправили презентацію - запланували зустріч ............ підписання договору; 2) діючий клієнт, якому хочемо продати додаткові послуги.
Що ми хочемо від СРМ:
- Вносити компанії (ПІБ, посада, пошта, телефони, сайт) і після кожного зіткнення з клієнтом щоб було поле, в якому можна було писати коментарі після розмови, також повинна бути можливість прикріплювати файли ексель, ворд до коментарів.
- Наш менеджер з продажу робить холодні дзвінки, і після спілкування з потенційним клієнтом він вже переводить лід в потрібну комірку, приклади ланцюжка лідів:
Наприклад, поспілкувавшись з клієнтом домовилися що відправимо нашу презентацію, менеджер з продажу повинен на цю компанію поставити задачу, вибрати дату і зробити запис зателефонувати через пару днів і отримати зворотній зв'язок. Або, коли говорять що клінінг не цікавить, то менеджер повинен поставити завдання на цю компанію набрати їх через 3 місяці і віднести цей лід в потрібну комірку.
- Також ми хочемо щоб була функція Календар, в який ми могли б заходити і бачити в якому році, місяці буде якийсь тендер і на яку суму.
- Хочемо бачити нашу воронку продажів.
Загалом мета вести клієнтів, і щоб ніхто не загубився, щоб не було такого що зробили дзвінок і все на цьому, якщо зробили дзвінок, щоб далі йшло все по ланцюжку і нічого не було упущено, щоб вчасно були нагадування кому і коли потрібно зателефонувати.
Хочемо вносити компанії, щоб було мінімум 20 тис лидов, користуватися СРМ буде 3-5 чоловік.
Що нам не потрібно: підключення телефонії.
Це наше бачення, хотілося б почути Ваше і отримати пропозиції по реалізації.