Beqa Lagoon Resort – дайвінг-курорт на островах Фіджі
2 місяця

Перед початком роботи була проаналізована спільнота у Facebook.

Спільнота у Instagram, була створена з нуля через місяць після початку роботи.

Визначена стратегія розвитку, визначена цільова аудиторія, описані SMM-завдання для даного проекту, інструменти SMM, які допоможуть у просуванні, рубрики для спільноти та тематичні акції.
Також був поставлений піксель ретаргетингу Facebook.

Завдання SMM-кампанії:
1. Нарощування присутності у спільноті Facebook
2. Формування бренду
3. Збільшення кількості підписників
4. Збільшення кількості замовлень
5. Збільшення активності на веб-сторінці готелю
6. Зворотній зв’язок з користувачами
7. Опрацювання негативу
8. Інформування користувачів про акції.

Оформлення спільнот
Після аналізу та створення спільнот була розроблена концепція оформлення. Акцент робився на інформативності. Спільнота в Instagram після створення була переведена на бізнес-профіль.

Стратегія спільнот
Основною метою є збільшення відпочиваючих з заданих країн (США, Канада, Нова Зеландія, Австралія). Тому всі подальші дії по спільноті були націлені саме на ці країни. Наступним завданням було збільшення кількості підписників.

Facebook
Для збільшення кількості бронювань та підписників, акцент робився на рекламу та просування інформативних постів. Мета – збільшення конверсій на веб-сторінку готелю, для здійснення бронювання.

Instagram
Instagram був прив’язаний до сторінки в Facebook, що дозволило запустити таргетовану рекламу і в Instagram. Тобто цільова аудиторія з Facebook була переправлена на сторінку в Instagram. Ніяких “чорних” методів! Всі підписники на сторінці релальні.

Контент
Акцент робився на бронюваннях, тому максимально потрібно було збільшувати трафік на сайт – до кожної публікації були поставлені посилання з utm-мітками (для відслідковування кількості переходів, замовлень з “контенту”, а також для відслідковування поведінки користувачів на сайті).

В самих публікаціях увага приділялася на відображенні особливостей та переваг готелю. Також просувалися традиції місцевих жителів, якість послуг готелю, особливий дизайн номерів, відгуки клієнтів та дружня команда Beqa Lagoon Resort.
Приклади публікацій

Підсумок (за 2 місяці).
Кількість підписників: Facebook – зросла на 2812, Instagram (1 місяць) – 866.

Охоплення публікацій: 4 048 455
Кількість переходів на сайт, всього: 28 627
Середня вартість за перехід: 0,06 $

www.facebook.com
Beqa Lagoon Resort – дайвінг-курорт на островах Фіджі изображение 1

Beqa Lagoon Resort – дайвінг-курорт на островах Фіджі изображение 2

Робота додана: 21.10.17, змінена: 22.10.17

Вгору