Інтернет-магазин здорових продуктів - GoogleAds, Google Shopping

Компанія займається продажем дієтичних продуктів харчування.
Клієнт прийшов із завданням - залучити на сайт користувачів за допомогою #GoogleAdwords, які хочуть замінити шкідливі продукти повсякденного харчування більш здоровими аналогами.

Для клієнта було розроблено унікальну стратегію. Зібрано близько 1000 ключових слів за інтересами з поділом на 3 типи за ступенем відповідності (Гарячі, Теплі, Холодні). Обов'язково з урахуванням наміру користувача у ключових словах, наприклад: купити, замовити, ціна, доставка тощо.

У Гарячі запити входили ключові слова зі згадкою назви бренду продукту, типу "купити варення solosvit".
У Теплі входили ключові слова зі згадкою характеристики продукту який продається на сайті, типу - "купити варення без цукру"
До Холодних входили ключові слова типу - "купити продукти для дієти".

Також було створено рекламну кампанію за допомогою #GoogleShopping та використанням фіду товарів, які були вивантажені з сайту.

Створено унікальні оголошення для кожного типу ключових слів з використанням переваг компанії та повним заповненням полів:
Заголовок 1
Заголовок 2
Заголовок 3
Опис 1
Опис 2
Відображаємий шлях
4 варіанти Додаткових посилань
4 варіанти Уточнення
Номери телефонів
Структуровані описи
Ціни

На головному скріншоті відображено статистику за 2020-2022 роки. За цей період було витрачено лише близько 4940 usd. Отримано 124000 кліків за середньою вартістю 0,04 usd.

Для коректного відстеження статистики ми створили цілі в #GoogleAnalytics за допомогою #GoogleTagManager для фіксування всіх цільових дій на сайті, а саме: відправлення форм, дзвінок, звернення до вбудованого онлайн-чату, листа на пошту. За цей період досягнуто близько 7800 цілей за середньою вартістю 0,63 usd. Конверсія сайту – 5,65%.

У процесі роботи ми аналізували великий пул даних за допомогою #GoogleAnalytics, відключали малоефективні рекламні матеріали (Кампанії, Групи оголошень, Оголошення, Ключові слова). Створювали нові для проведення А/Б тестування.

Досі продовжуємо спільну роботу над проектом, оперативно вносимо виправлення виходячи із ситуації на ринку та на основі аналітики для оптимізації рекламних кампаній.

Робота додана: 20.03.23

Вгору