Резюме

Мотивований початківець у сфері клієнтського сервісу, орієнтований на якісне обслуговування та ефективну кумунікацію з клієнтами. Володію навичками активного слухання, грамотного письмового та усного мовлення. Швидко навчаюся, відповідальна та завжди налаштована на досягнення результату.

Навички:

  • Ввічливе та професійне спілкування з клієнтами
  • Робота з чатами, електронною поштою та соціальними мережами
  • Робота з SRM-системами та обробка запитів
  • Стресостійкість, уважність до деталей, тайм-менеджмент
Освіта:

  • «Клієнтський сервіс: Як спілкуватися з клієнтами ефективно та професійно» — Prom«etheus
  • »Основи комунікації з клієнтами"- Coursera
  • «Ефективна робота з електронною поштою та онлайн-комунікаціями»- Coursera
Особисті якості:

  • Відповідальність та пунктуальність
  • Дружелюбність та бажання допомагати
  • Готовність працювати в команді та зростати професійно
  • Орієнтація на вирішення проблем і задоволення клієнта
Готова до першого онлайн досвіду в сфері підтримки, швидко навчаюся та прагну показати себе з найкращого боку. відкрита до стажування або робти на стартових позиціях
В обраних у 0 замовників

Вгору