1. Робота з первинною документацією:
- створення рахунків / актів (361);
- створення рахунків / надходжень (631);
- акти звірок з покупцями, постачальниками;
- довіреності;
- вхідна кореспонденція.
2. Банківська виписка:
- проведення оплат в клієнт-банку;
- рознесення платежів в 1С.
- підготовка даних для щоденного і щотижневого реєстру платежів.
3. Облік кадрів.
4. Нарахування заробітної плати:
- авансів:
- відпускних;
- звільнення.
5.Створення податкових накладних та відправка в Medoc на реєстрацію.
6.Звітність:
- Єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування;
- Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку;
- Податкова декларацiя платника єдиного податку - фiзичної особи - пiдприємця (для першої та другої груп - рiчна) та третьої групи;
- Декларація Акцизного податку.;
- та інші доручення головного бухгалтера.