Про роботу:
Довіра клієнта — це те, чого я прагну та над чим я працюю! Досвід роботи в сфері контекстної реклами 1,5 роки (на європейському ринку: Німеччина, Швейцарія, Австрія).
Виконую свою роботу якісно та вчасно.
Послуги:
Контекстна реклама РРС:
1.1 Налаштування реклами в Google Adwords (Google Ads)
- Підбір ключових слів
- підбір мінус слів
- написання оголошень
- таргетингові налаштування
- генерування тегу для відстеження конверсій (для додавання тегу потрібна технічна підтримка зі сторони клієнта)
- створення кампаній звичайного та динамічного ремаркетингу
- підготовка/ генерація відповідного тегу для імплементації на сторінку (для додавання тегу потрібна технічна підтримка зі сторони клієнта)
- підготовка оголошень на основі наданих банерів (звичайний ремаркетинг)
- налаштування ретаргетингу
- налаштування DSA
- створення шопінг (торгівельної) кампанії:
- можливе створення шопінг фіду вручну (на невелику кількість позицій) за умови доступу до Merchant Center та змоги витягнути всю необхідну інформацію з сайту для певного продукту
- на основі готового шопінг фіду
1.2 Супровід рекламних кампаній
- Аналіз пошукових запитів
- Додавання мінус слів
- Аналіз ківордів та їх ставок
- вимкнення дорогих ківордів без конверсій
- Тестування різних стратегій призначення ставок (за необхідності)
- Оцінка результативності оголошень/ оновлення оголошень
- Аналіз головних КРІ (CPC, CTR, CVR etc.)
- План роботи на наступний місяць
- Звітність про виконану роботу та результати рекламних кампаній
1.3 Налаштування таргетованої реклами (FB, Inst.)
- створення рекламного кабінету
- створення рекламних кампаній:
- створення груп оголошень
- підготовка оголошень(на основі наданого матеріалу (напр. банери))
- таргетингові налаштування аудиторій (вік, регіон, інтереси, стать, посада і т.д.)
- тестування аудиторій впродовж певного часу (в залежності від тривалості кампанії та її цілей)
- генерування пікселя для відстеження конверсій (для додавання тегу потрібна технічна підтримка зі сторони клієнта)
- оцінка результатів кампаній та основних показників
- звітність про ефективність рекламної кампанії